חיות מחמד

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • חיות מחמד
    אושרת
    19/11/2009

    שלום רב,
    בני בן 7 חודשים, ועימנו מתגוררות שתי כלבות מחמד, קטנות, מטופחות ומטופלות על ידי בעלי.
    רציתי לדעת האם היתרונות עולים על החסרונות,זאת אומרת במה זה תורם להתפתחותו של הילד? מאחר ואני רוב הזמן היסטרית בגלל השערות הפזורות בבית, ולכן מונעת מבני לזחול בכל מקום, רק במקומות שבהם אסרתי על הכלבות להיכנס.
    אולי אם אני אבין מהם היתרונות ומה חשיבותם להתפתחות, אולי אז אני ארפה קצת מההיסטריה מהשערות.

    שאלה נוספת,
    אני בת 35, בעבר מצצתי אצבע מינקות ועד גיל 19, אחר כך, לעתים רחוקות מאוד, הייתי שמה אצבע בפה. כיום, יש בי דחף בלתי נשלט, בעיקר בלילות, לשים אצבע בפה. האם הדבר מצביע על משהו?

    תודה מראש,
    אושרת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיות מחמד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיות מחמד

    נעמה סבג שמש
    19/11/2009

    אושרת שלום,

    אהבה או חוסר חיבה לבעלי חיים בהחלט ישפיעו על ראייתך את הדברים.
    יש שלא יחששו משערות הכלב וישש שיסלדו מהם.

    גדילה בקרב בעלי חיים, מלמדת דאגה לזולת, איכפתיות, מסירות יכולת לטפל ולתת מעצמך לאחר.

    עם זאת, ילדים יכולים ללמוד זאת ע"י הקניית כישורים חברתיים בחברה.

    כך שזה ע"פי הרגשתכם.

    לגבי מציצת האצבע- בדר"כ כשיש רגרסיות זה בשל מצב רגשי שקשה להתמודד איתו או כאשר יש קושי שצריך לעבור.

    בברכה,

    נעמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו