התנהגות לא אופיינית

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • התנהגות לא אופיינית
    שי
    19/11/2009

    שלום! בני בן 4 וחצי, מהשבוע האחרון הוא סולד באופן חריג מהגן ובכל יום זה מלווה בתירוץ אחר ...ההסעות,האוכל,העבודות הסייעת והגננת וכו' . ואילו בחודשיים הראשונים של הגן הוא היה שמח והרגיש נהדר עצם היותו בגן זה . לאחרונה רשמנו אותו לחוג בישול השתתפתי איתו במפגש הראשון ולפתע אחרי שני מפגשים הוא מסרב לקחת חלק בחוג מכיוון שאינו מבין את דברי המדריכה וזה קשה לו, אז הוצאנו אותו מהחוג. בכלל הערה זו חוזרת ונשנית, שקשה לו והוא לא מספיק (אם זה בעבודות, אם זה בחזרות למסיבת חנוכה כו'). הפרידה בבוקר אל ההסעה במשך השבוע הזה היא מאוד קשה ומלווה בבכי. דיברנו עם הגננת והסייעות והם החלו לשתף פעולה, הקדישו לו את מלוא תשומת הלב, בעבודות, באוכל רק מה שהוא אוהב וכו'. כעת מתקיימות חזרות לחג החנוכה והוא אינו מעוניין להשתתף בהן כי קשה לו ומתעקש שנעשה את המסיבה בבית ולא בגן והכל מלווה בבכי....
    מבקש את דעתכם.....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התנהגות לא אופיינית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשי

    נעמה סבג שמש
    19/11/2009

    שלום שי,

    על סמך הנתונים שהצגת, אני מתקשה לומר מה הבעיה שקיימת בגן.

    עם זאת, אוכל להמליץ שלא לשכנע אותו או לאלץ אותו להשתתף במסיבה. זה בסדר לא להשתתף גם בחזרות.

    במסיבה עצמה יוכל לשבת עליכם ולהיות צופה מהצד. אל תנסו לדרבן ולדובב. אפשרו לו לבחור, תנו לו את המקום שלו.
    ככל שלוחצים יותר , משיגים את ההפך.

    בררו עם הגננת: האם הקושי נובע רק במעבר לגן או מתבטא גם במהלך היום? איך מתבטא הקושי?

    חשוב שתבררו פרטים אלה.

    כמו כן, המנעו מלשלול את רגשותיו ולומר לו: "אבל אתה אוהב את הגן...".

    זה רק מתסכל יותר כאשר אתה מרגיש משהו אחר ממה שמתארים. קשה לילד שלא מבינים אותו.

    להפך, שקפו לו את רגשותיו ותראו מה תגובתו. אולי זה יגרום לו לספר ממה ההרגשה נובעת.

    בהצלחה,

    נעמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו