מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- התנהגות לא אופייניתשי19/11/2009
שלום! בני בן 4 וחצי, מהשבוע האחרון הוא סולד באופן חריג מהגן ובכל יום זה מלווה בתירוץ אחר ...ההסעות,האוכל,העבודות הסייעת והגננת וכו' . ואילו בחודשיים הראשונים של הגן הוא היה שמח והרגיש נהדר עצם היותו בגן זה . לאחרונה רשמנו אותו לחוג בישול השתתפתי איתו במפגש הראשון ולפתע אחרי שני מפגשים הוא מסרב לקחת חלק בחוג מכיוון שאינו מבין את דברי המדריכה וזה קשה לו, אז הוצאנו אותו מהחוג. בכלל הערה זו חוזרת ונשנית, שקשה לו והוא לא מספיק (אם זה בעבודות, אם זה בחזרות למסיבת חנוכה כו'). הפרידה בבוקר אל ההסעה במשך השבוע הזה היא מאוד קשה ומלווה בבכי. דיברנו עם הגננת והסייעות והם החלו לשתף פעולה, הקדישו לו את מלוא תשומת הלב, בעבודות, באוכל רק מה שהוא אוהב וכו'. כעת מתקיימות חזרות לחג החנוכה והוא אינו מעוניין להשתתף בהן כי קשה לו ומתעקש שנעשה את המסיבה בבית ולא בגן והכל מלווה בבכי....
מבקש את דעתכם.....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשי
נעמה סבג שמש19/11/2009שלום שי,
על סמך הנתונים שהצגת, אני מתקשה לומר מה הבעיה שקיימת בגן.
עם זאת, אוכל להמליץ שלא לשכנע אותו או לאלץ אותו להשתתף במסיבה. זה בסדר לא להשתתף גם בחזרות.
במסיבה עצמה יוכל לשבת עליכם ולהיות צופה מהצד. אל תנסו לדרבן ולדובב. אפשרו לו לבחור, תנו לו את המקום שלו.
ככל שלוחצים יותר , משיגים את ההפך.
בררו עם הגננת: האם הקושי נובע רק במעבר לגן או מתבטא גם במהלך היום? איך מתבטא הקושי?
חשוב שתבררו פרטים אלה.
כמו כן, המנעו מלשלול את רגשותיו ולומר לו: "אבל אתה אוהב את הגן...".
זה רק מתסכל יותר כאשר אתה מרגיש משהו אחר ממה שמתארים. קשה לילד שלא מבינים אותו.
להפך, שקפו לו את רגשותיו ותראו מה תגובתו. אולי זה יגרום לו לספר ממה ההרגשה נובעת.
בהצלחה,
נעמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
