העיתוי המתאים ללכת לגן

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • העיתוי המתאים ללכת לגן
    מלי
    20/11/2009

    נועם בן שנה ושלושה חודשים ומגיל תשעה חודשים נמצא במשפחתון עם עוד 3-4 ילדים, כשלמעשה הוא הגדול מכולם. (במשפחתון יש ילד בן 11 חודשים, ילד בן חצי שנה, ילדה בת 5 חודשים ואמורים להצטרף ולהחליף במהלך השנה עוד 2 תינוקות בני 5 חודשים). נועם מקבל יחס אישי וחם ואני מרוצה מאוד מהטיפול.
    ההתלבטות היא האם להשאירו במשפחתון עד לתחילת השנה הבאה (אז יהיה בן שנתיים), או להכניסו לגן בחודש אפריל (כשיהיה בן שנה ושמונה חודשים), לקבוצה של ילדים שגדולים ממנו בשנה. אותה קבוצת ילדים לא תמשיך איתו בספטמבר אך הצוות כן.
    ההתלבטות קשה מכיוון שאיני רוצה לערער את בטחונו.
    אודה לתשובה בנושא.
    המון תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    העיתוי המתאים ללכת לגן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העיתוי המתאים ללכת לגן

    סמדר ריינר
    20/11/2009

    שלום מלי,
    לא ברור מהשאלה שלך מה ההתלבטות, כלומר מה השיקולים שלך בעד המעבר באפריל? העובדה שכל הילדים קטנים ממנו? בגיל הזה פחות חשוב העניין החברתי, יותר חשוב הטיפול האישי והחם. הורים רבים משאירים ילד בגיל הזה עם מטפלת עדיין לבד בלי עוד ילדים. לפי התאור שלך לא ברור לי מה הטעם להעביר אותו כבר באפריל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו