מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ביישנות/חוסר ביטחון/ ? ילד בן 4אתי20/11/2009
לבני בן ה-4 יש קושי להפתח במפגש עם חברים, עם המשפחה המורחבת, ואפילו עם הסבתא בפגישה שבועית קבועה. הוא מגלגל את עיניו ומחבק אותי או את בן זוגי. אפילו בגן שקוראים לו לפעילות הוא עושה עצמו לא שומע מסתכל בצדדים ומעדיף לשבת ולשחק בפינה כלשהי. בבית הוא מדבר, מסביר עצמו מצויין, יודע לעמוד על שלו, וגם רב עם אחותו בת ה-10. שוחחנו עם הגננת שאמרה שלא הבחינה במשהו חריג. האם לדעתכן כדאי לאבחן אותו?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביישנות וחוסר ביטחון
סמדר ריינר20/11/2009שלום אתי,
מעניין הפער בין תחושתך דברי הגננת. מצד אחד את מתארת שהוא עושה את עצמו לא שומע ומעדיף פעילות לבד ומצד שני הגננת לא רואה משהו חריג, אם כך מאיפה האינפורמציה על התבודדות הילד בגן? זה משהו שאת ראית כשבאת באמצע היום? בתחילת היום? אם זה משהו שאת ראית בתחילת היום האם יכול להיות שאחרי כמה זמן בהמשך הוא מסתגל ומתחבר ואת לא עדה לזה אז את לא יודעת? האם יכול היות שגם עם הסבתא אחרי כמה זמן של התרגלות הוא כן יכול להרפות מהחיבוק שהוא מחבק אותכם ולהתייחס אליה? כי אם כן, אז בסך הכל צריך סבלנות לקצב שלו. זה טבעי ונורמלי שייקח לילד זמן להתרגל למעברים היום יומיים בסביבה שלו, להתרגל כל בוקר לגן לאט, להתרגל לסבתא לאט אחרי שלא ראה אותה שבוע, זה בסדר גמור. אם הוא לא מרפה כל היום וכל הפגישה ונשאר לבד, כדאי קודם כל לבדוק איך ניתן לעודד אותו, להזמין ילדים אחר הצהריים, לעניין אותו בשיתוף פעולה עם ילד אחר, לאפשר לו להתייחס לסבתא כשהוא עדיין בזרועותיכם, לאט לאט,וכו'. אם בכל זאת, נראה לכם לאורך זמן שיש משהו נוקשה שלא משתנה אז כדאי לבדוק אפשרות של אבחון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
אתי20/11/2009תגובה מהירה ועניינית. תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה, שמחתי לעזור:-)
סמדר ריינר20/11/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
