גמילה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • גמילה
    אמא
    20/11/2009


    שלום!ביתי בת שנתיים ו-4 חודשים,היא עדיין עם טיטול וכשעושה פיפי או קקי היא אומרת לי(יודעת בדיוק מתי יש לה ומה)היא לא מוכנה ללבוש תחתונים על מנת להיגמל.אפילו אחרי אמבטיה כשאני מנגבת אותה היא ישר אומרת לי אמא שימי לי טיטול.אני חוששת שלא אצליח לגמול אותה בשנה הבאה בגן עירייה היא תצטרך להיות גמולה.אני חסרת אונים ולא יודעת מה לעשות.ממש חבל לי כי מצד אחד היא בשלה ומצד שני היא לא רוצה .אודה לעזרתכן....תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה

    סמדר ריינר
    20/11/2009

    שלום אמא,
    עד שנה הבאה יש עוד המון זמן, ובכל זאת את בלחץ. יכול להיות שחלק מהלחץ הזה משודר לילדה, הויא מנסה להגיד לך, בדרכה, שתכבדי את הקצב שלה. אם היא כבר רכשה את היכולת הפיזיולוגית, אז אין לך מה לדאוג. הייתי מניחה לנושא לאיזו תקופה. מניחה, זה אומר מניחה לגמרי, כלומר לא משדרת שום בדל של ציפייה או אכזבה או תזכורת לאפשרות אולי לשים תחתונים. פשוט שוכחת את זה כאילו אין גן עירייה עוד שנה. יש עוד כמה דברים להתעסק בהם בקשר עם ילדתך, חוץ מקקי ופיפי, הייתי מקדישה להם קצת זמן ומנסה לקבל אותה כמו שהיא . אם את תצליחי להירגע, היא לא תצטרך להשקיע כל כך הרבה אנרגיה בלהתנגד לך, וזה יקרה לה באופן טבעי כשהיא תרצה להיות כמו החברים שלה בגן. בתנאי שהיא באמת תשתכנע שנרגעת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו