רק את אמא...

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • רק את אמא...
    סוזן
    23/11/2009

    היי
    בתי הקטנה והמתוקה בת 5 חודשים. היא מאוד מאוד קשורה אלי ולאחרונה זה מתחזק...במשך היום היא רוצה שאני תמיד אהיה בתווך הראיה שלה (מקסי' היאמוכנה לשמוע אותי אבל לא לזמן רב...) עד לאחרונה אבא שלה היה עושה לה אמבטיה בערב ואח"כ מאכיל אותה (אני לא מניקה) לפני השינה אולם בשבועיים האחרונים היא לא מוכנה בשעות הערב בעיקר כשהיא עייפה שאף אחד יהיה איתה או יאכיל אותה וישכיב אותה לישון מלבדי. אם אני לא בבית אז זה קצת יותר בסדר אבל אם היא רואה אותי או שומעת אותי אז היא בוכה בהיסטריה עד שאני לוקחת אותה (ואז כולה חיוכים...)
    אני נקרעת בין הרצון להעניק לה את מה שהיא צריכה ורוצה שזה אותי לבין הרצון להרגיל אותה לעובדה שבערב גם אבא בבית וגם הוא מטפל בה. (רק רוצה לציין שבעלי החל מעכשיו יתחיל לחזור קצת מאוחר יותר הביתה מהעבודה ולכן אני אקלח אותה בחלק מהימים אבל הוא עדין יכול להשכיב אותה לישון)
    האם היא תתרגל? האם זה נכון להרגיל אותה או שהיא עדיין קטנה מדי בשביל לנסות לחנך אותה?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רק את אמא...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הוספה קטנה...

    סוזן
    23/11/2009

    בעלי מדגיש שההיסטריה מגיעה בעיקר כשהיא עייפה או צריכה להירגע ממשהו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו