התנהגות ילד בשיעור

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • התנהגות ילד בשיעור
    דיאנה
    24/11/2009

    שלום,
    יש לי בן שהוא בגיל 5 וחצי והוא הולך לחוג הבעיה שלי שהוא יוצא מהשיעורים כי הוא טוען שמשעמם לו.
    ובמהלך השיעור הוא חושב שהוא הכי חכם ורוצה משהו מסובך אבל את הפשוט הוא לא מצליח לעשות
    וכאשר הוא לא מצליח הוא כועס וזורק דברים או יוצא מהשיעור.
    הוא מפריע בשיעור שר שירים
    ולא מרוכז
    איך אני מסבירה או מדברת איתו על זה כי שנה הבאה הוא יילך לכית ה א' ואני רוצה שיבין כבר עכשיו את זה.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התנהגות ילד בשיעור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התנהגות ילד בשיעור

    סמדר ריינר
    24/11/2009

    שלום דיאנה,
    לא כתבת איזה חוג זה. אבל נשמע לי שהילד לחוץ וחרד מכישלון, וכדי לא לחוש טיפש הוא אומר משהו שמשתמע ממנו שהחוג לא על רמה. לא ברור מה הלחץ ולמה הוא חייב את החוג הזה, הוא בסך הכל בן 5. יכול להיות שגם את חרדה מכניסתו הקרבה לבית הספר ומעבירה לו את התחושה משובר מבמשהו קריטי וגרלי וזה לחיץ אותו. הייתי מורידה לחץ, מדבר איתו על כך שלא חייב להצליח כרגע, ושומרת את הדברים שקשורים לכיתה א' כשתגיע כיתה א'.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו