תלונות.....

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • תלונות.....
    מלי
    25/11/2009

    ילדה בת חמש מקסימה וחכמה ושמחה כל דבר שעושים בשבילה מכינים לה היא ישר אומרת בכעס אוף למה לא משהו אחר אני אכין לה עוף היא תגיד למה לא מרק יום אחר אני אכין מרק היא תגיד למה לא עוף וזה חוזר על עצמו כל הזמן יש לצין שאני נותנת לה בהרבה דברים להחליט בעצמה ולבחור ואני מכבדת את הבחירות שלה אבל זה לא עוזר כיצד עלי להגיב? לפעול? כדי להפסיק את התגובות האלה? ניסיתי גם בדרך של אמפטיה להגיד לה את מאוכזבת שלא הכנתי עוף...או ההית רוצה שיהיה היום עוף? אבל זה גם לא עוזר....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תלונות.....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תלונות

    נעמה סבג שמש
    25/11/2009

    יהודית שלום,

    אני מבינה שהתגובות אינן מתבטאות רק בנוגע לאוכל אלא הילדה מביעה אכזבה לגבי כל דבר.

    שתי אפשרויות: אחת- להכין טבלה של ימות השבוע ולצייר מה נאכל בכל יום, למשל.
    שתיים- להבהיר לה בצורה אסרטיבית שלא הכל נתון לבחירתה ולהחטתה ולא להתרגש מה "אוף" שלה. לא לפתוח לגבי זה מו"מ בכלל.

    נשמע שהילדה יודעת שזה יטריד אותך ועושה זאת בכוונה.

    אז סבלנות,

    נעמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו