איך להגיב?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • איך להגיב?
    שני
    26/11/2009

    יש לי ילד בן 15 חודשים. היתה אינטראקציה בגן השעשועים שבו ילד אחר בן אותו גיל או קצת גדול ממנו נתן לו חבטה בראש ואחר כך עוד פעם. אימו לא אמרה לו דבר. אני אמרתי לו: אנחנו לא מכים. מה דעתך. מה הייתי עוד צריכה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך להגיב?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך להגיב

    סמדר ריינר
    26/11/2009

    שלום שני,
    מדובר בילדים קטנים מאוד. אני חושבת בסיטואציה כזו מתפקידך להגן על בנך. ואת זה אני מבינה שעשית, וטוב שעשית. אני מבינה שהסיטואציה מבהילה אותך, וזה קשה שיש דברים מקוממים שאין לנו עליהם שליטה. אב אני לא חושבת שיכולת לעשות מעבר לזה. לטעמי זה לא מתפקידך לחנך את הילד השני אלא רק למנוע את המשך הסיטואציה. אם היהי מדובר בילדים גדוים יותר שאמורים כבר לדעת שלא מרביצים, ומשחקים לבד בלי שמירה של ההורים היהי חשוב ליידע את ההורים של הילד השני שיש בעיה. כרגע אין ממש בעיה אלא ילד קטן שעוד לא מבין, וזו החלטה של אמא שלו מתי היא רוצה ללמד אותו ואיך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו