בן 6 רגיש מאוד

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בן 6 רגיש מאוד
    אייל
    26/11/2009

    שלום,

    בני בן 6 לומד בכיתה א.

    אתמול בערב היא לי שיחה איתו לאחר שקראתי לו סיפור שהוא ביקש שאקרא לו.

    בספר מסופר על ג'ירפה שבוכה מכל שטות ולאחר קריאת הספר הוא סיפר לי שגם הוא בוכה מכל שטות ושזה ממש מפריע לו ושהוא מפחד שיקראו לו בכיין.

    דליתי ממנו עוד מידע והתברר שזה כבר קרה מוקדם יותר אתמול כשהוא היה אצל חבר מהכיתה והיה שם חבר נוסף שאמר לחבר שלו "אתה רואה, אמרתי לך שהוא יתחיל לבכות".

    אני לא יודע איך לעזור לו ואילו כלים אני יכול לתת לו כדי להתמודד או לעצור את הבכי.

    אנא עצתך.



    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן 6 רגיש מאוד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 6 רגיש

    סמדר ריינר
    26/11/2009

    שלום אייל,
    אולי כדאי לנסות לחשוב יחד איתו וגם לתת דוגמאות ממך כשהיית בגילו אם אתה זוכר, מה עוד אפשר לעשות חוץ מלבכות. כלומר לתת לו כלים נוספים. לברר איתו למה הוא בכה, ואיך אפשר אחרת. הוא בוכה בגלל חוסר אונים מסויים שלא בטוח שהוא מוצדק. תחזק אותו גם על כך שפנה אליך בעניין, זה כבר מראה על תושייה ומוטיבציה ועל כך שהו א לא חסר אונים אלא מחפש פתרונות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו