בהמשך לילדי "מה איתי אני"?- אלימות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בהמשך לילדי "מה איתי אני"?- אלימות
    אמא דואגת
    30/11/2009

    תחילה אבקש להודות לך סמדר על תשובתך המהירה והיעוץ בענייני, רציתי לשאול דבר נוסף כיצד אוכל להתמודד עם האלימות של ילדי בגן, מתחילת השנה הגננת מספרת שהוא נוטה ללכת עם הילדם הבוגרים (לציין כי מבחינה פיזית ילדי לא גבוהה) אך במידה וילד לא רוצה לשחק איתו או לחלופין כשהוא מרכיב פאזלים המשחק האהוב עליו מפריע לו או לוקח לו חלק הוא מיד כועס ומרביץ לילדים הוא טוען כל הזמן שהילדים להם הוא הרביץ הם ילדים המציקים לא או ילדים שלא רוצים לשחק איתו ולשתף אותו במשחקים והתגובה שלנו לכך מתבטא באלימות - זריקת כיפה, זריקת חולות או בעיטות הגננת טוענת שהיא לא מצליחה להעניש אותו כי הוא מיד ניגש ומתחבא מתחת לשולחן או חוזר לגן ולא משחק בחצר. תחילה הגננת ביקשה שננהל איתו שיחות בבית ובשיחה האחרונה היא ביקשה שננסה שיטה נוספת שיטת ההתעלמות בבית ממה שקורה בגן שלא נשאל אותו על חויותיו בגן ובמידה והתנהג לא יפה לא להסביר לו שאין עליו להתנהג ככה , עם זאת לילדי יש מספר רב של ילדים המעוננינים לשחק איתו חלק מהם אני מזמינה לבית ע"מ לחזק את הקשר בינהם גם בגן , למעט ילד אחד בגן שלטענת הגננת משפיע עליו לרעה .

    אודה על עצה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    סמדר ריינר
    30/11/2009

    שלום אמא מודאגת,
    נראה שלילד שלך אין כלים איך כן להתמודד כשדברים לא הולכים כמו שהוא רוצה. יכול להיות שאתם כל הזמן מדגישים מה לא: מה לא בסדר לעשות, מה אסור, ונותנים עונשים אבל אולי פחות נותנים כלים ואלטרנטיבות מה כן: איך אפשר לבקש מילד שיחזיר מה שלקח, אוי אפשר להמתין עד שיתפנה משחק אחר, וכו'. כמו כן נשמע לי גם משהשאלה הקודמת ששאלת שזהו ילד שחסרה ו מאוד תשומת לב והוא למד לקבל אותה רק בדרך שלילית. כדאי להתמיד ולתת לו חיזוקים חיוביים וכלים להתמודדות מלבד אלימות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו