מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בהמשך לילדי "מה איתי אני"?- אלימותאמא דואגת30/11/2009
תחילה אבקש להודות לך סמדר על תשובתך המהירה והיעוץ בענייני, רציתי לשאול דבר נוסף כיצד אוכל להתמודד עם האלימות של ילדי בגן, מתחילת השנה הגננת מספרת שהוא נוטה ללכת עם הילדם הבוגרים (לציין כי מבחינה פיזית ילדי לא גבוהה) אך במידה וילד לא רוצה לשחק איתו או לחלופין כשהוא מרכיב פאזלים המשחק האהוב עליו מפריע לו או לוקח לו חלק הוא מיד כועס ומרביץ לילדים הוא טוען כל הזמן שהילדים להם הוא הרביץ הם ילדים המציקים לא או ילדים שלא רוצים לשחק איתו ולשתף אותו במשחקים והתגובה שלנו לכך מתבטא באלימות - זריקת כיפה, זריקת חולות או בעיטות הגננת טוענת שהיא לא מצליחה להעניש אותו כי הוא מיד ניגש ומתחבא מתחת לשולחן או חוזר לגן ולא משחק בחצר. תחילה הגננת ביקשה שננהל איתו שיחות בבית ובשיחה האחרונה היא ביקשה שננסה שיטה נוספת שיטת ההתעלמות בבית ממה שקורה בגן שלא נשאל אותו על חויותיו בגן ובמידה והתנהג לא יפה לא להסביר לו שאין עליו להתנהג ככה , עם זאת לילדי יש מספר רב של ילדים המעוננינים לשחק איתו חלק מהם אני מזמינה לבית ע"מ לחזק את הקשר בינהם גם בגן , למעט ילד אחד בגן שלטענת הגננת משפיע עליו לרעה .
אודה על עצה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
סמדר ריינר30/11/2009שלום אמא מודאגת,
נראה שלילד שלך אין כלים איך כן להתמודד כשדברים לא הולכים כמו שהוא רוצה. יכול להיות שאתם כל הזמן מדגישים מה לא: מה לא בסדר לעשות, מה אסור, ונותנים עונשים אבל אולי פחות נותנים כלים ואלטרנטיבות מה כן: איך אפשר לבקש מילד שיחזיר מה שלקח, אוי אפשר להמתין עד שיתפנה משחק אחר, וכו'. כמו כן נשמע לי גם משהשאלה הקודמת ששאלת שזהו ילד שחסרה ו מאוד תשומת לב והוא למד לקבל אותה רק בדרך שלילית. כדאי להתמיד ולתת לו חיזוקים חיוביים וכלים להתמודדות מלבד אלימות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
