בכי ללא סיבה ילד בן 7

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בכי ללא סיבה ילד בן 7
    יאיר דאניס
    30/11/2009

    נכדי נחשף במחשב לתכנים פרורוגרפיים לפני כשלושה חודשים, לאחר שיחת הרגעה והסברים נראה היה שהנושא חלף אולם מאז הוא חדל לשחק ולהשתמש במחשב. לאחרונה לאחר שפעת הופיעה תופעה של בכי לא מוסבר כאשר עד כמה שניתן לברר איתו הוא טוען שזה בהשפעת התוכן של מה שהוא ראה. מה שמטריד בנוסף היא העובדה שהוא מסתיר את הנושא ומבקש שלא יספרו לאחותו בת ה-9 ולסבתו, וכמובן לכל האחרים, בקשתי היא לייעוץ למי אפשר לפנות שמתמחה בתחקור ילדים בגיל הזה לוודא שלא מסתתר משהוא אחר לגמרי תחת הבכי הזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בכי ללא סיבה ילד בן 7

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בכי ללא סיבה

    סמדר ריינר
    30/11/2009

    שלום יאיר,
    "תחקור" של ילדים עושים רק חוקרי ילדים מטעם המשטרה. אולי אתה מתכוון לאבחון. אבחון יכול לבצע כל פסיכולוג קליני. כמו כן באפשרותכם לפנות לטיפול אצל פסיכולוג או פסיכותרפםיסט שיכיר לאט לאט את עולמו הפנימי של הילד ויבין לאחר זמן, מה קורה לו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו