למה הילד שלי לא אוהב אותי?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • למה הילד שלי לא אוהב אותי?
    גילי
    30/11/2009

    ילדי בן השנתיים אינו מעוניין במחיצתי ופעמים רבות כשאני מנסה להתקרב הוא דוחה אותי עד לכדי בכי לעיתים. בכל סיטואציה, באוכל, בהרדמה במהלך הלילה או בבוקר, אם אני אגש אליו הוא יתלונן ויבקש את אבא. אני ובעלי נמצאים איתו זמן שווה במהלך היממה, שנינו שותפים מלאים בכל ואני שמחה מאוד על הקשר החם בין השניים, אך איני מבינה מדוע אני איני זוכה ליחס כזה. אני מנסה להסביר לו שגם אני מאוד אוהבת אותו ורוצה לשחק איתו ובעיקר מנסה לא לעשות מזה עניין, אבל הלב שלי נשבר..
    אשמח אם תוכלו להסביר לי מה הסיבה להתנהגות זו? איני חושבת שאני אמא לא טובה לבני, איני כועסת או צועקת אני תמיד מאושרת ומלאת שמחת חיים לידו מחבקת, מנשקת ותומכת, כך שקשה לי להבין כיצד עליי לנהוג בכדי לנסות לשנות את היחס של בני כלפיי.
    אני מאוד כואבת ופגועה, אשמח מאוד לעצתכם.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    למה הילד שלי לא אוהב אותי?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה הילד שלי לא אוהב אותי

    סמדר ריינר
    30/11/2009

    שלום גילי,
    בעצמך כתבת שאת תומכת ומנשקת, כלומר כנראה שיש הרבה רגעים שזה כן מתאפשר. כלומר לפעמים הוא דוחה אותך ולפעמים לא. לכן, נראה לי שהמסקנה שלך שהוא לא אוהב אותך, היא קצת גורפת, מכלילה ומוגזמת.
    אני לא יכולה לדעת למה הוא מגיב אלייך ככה לפעמים, אני כן יכולה להבין שזה מאוד מעליב אותך.
    תנסי לשים לב האם יש מכנה משותף לסיטואציות בהן הוא מגיב אלייך כך.
    אם זה בהרדמה, בלילה ובקימה בבוקר - אלה הם זמנים של מעברים, הסתגלויות ופחדים. זה מרמז על כך שיכול להיות שבזמנים האלה - כשצריך להיפרד מהעירות וללכת לישון, או כשמתעוררים בלילה עקב פחדים או בגלל צמא או רעב או כשצריך לקום בבוקר ולצאת ליום חדש - הוא זקוק לסוג מסויים של התייחסות שבעלך נותן ואת לא.
    אולי אלה זמנים של מתח וחרדה שדורשים התארגנות ועמידה בלחצים במהלך היום, שבהם בעלך משדר ביטחון, ואילו את יותר חרדה ולחוצה והילד מרגיש זאת וחושש? ואילו בשאר חלקי היום , כשהוא רגוע, הוא שמח לקבל את החום שלך.
    כך שזה לא עניין של אהבה אלא מי מרגיע יותר את חרדותיו בזמנים לחץ, ומשדר לו יותר רוגע.
    זו ההשערה שלי, אין לי כרגע דרך לדעת יותר מזה.
    אם זה נכון, יכול להיות שאת צריכה ללמוד להתארגן איתו טוב יותר ובלי לחץ באותם רגעים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו