ילד בן 7 בבקשה עזרתכם הדחופה!!!!!

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילד בן 7 בבקשה עזרתכם הדחופה!!!!!
    אירית
    01/12/2009

    שלום, יש לי ילד בן 7 ילד מאוד חכם ומחונן...
    יש לי בעיה קטנה הוא מאוד דואג ומפחד יש לו פחדים מוזרים. אולי זה טבעי לגילו אך בבקשה תדריכו אותי מה לעשות ולאיפה לפנות.

    הוא לומד בביה"ס עד שעה 15:15 וכשהו מסיים את הלימודים ואני מאחרת טיפה הוא נכנס לחרדות שכנראה קרה לי משהו בדרך והוא נשרא לבד- והמצב הולך ומחמיר. ובמידה ויש לי סידורים עם בעלי קניות/ארועים הוא מתקשר אליי לשאול אם יש מעליות, שאני לא אתקע במעלית והוא מתחיל לדאוג
    אני לא יודעת מה לעשות בנתיים קבענו טור אצל פסיכולוגית ילדים לעוד חודש. אבל עד אז המצב רק הולך ומחמיר- זה ממש לא נעים לאסוף ילד מבה"ס שהוא בוכה.

    בבקשה בבקשה עזרתכם !!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד בן 7

    סמדר ריינר
    01/12/2009

    שלום אירית,
    טוב שפניתם לטיפול. בינתיים, עד שהטיפול יתחיל, אפשר לנסות לדבר עם הילד על כך שקרה הרבה פעמים שאיחרתם ולא קרה כלום ועליתם במעליות גם לא קרה כלום, וגם אם המעלית נתקעת באים לחלץ, כלומר לנסות להגיע איתו להסכמה שזה שמשהו יכול לקרות זה לא אומר שיש סיכוי גדול שהוא יקרה והפחדים שלו הם לא לגמרי אמיתיים, אלא הלחץ משפיע על החשיבה שלו באותם רגעים. ואז לנסות לחשוב מה יכול עזור כשהוא מרגיש לחץ: 1. באמת להתקשר כדי לברר איפה ומתי תבואי (בלי לחץ, רק כדי לדעת)2. לנסות לנשום עמוק ולחשוב על משהו חיובי. אתם יכולים לתרגל את נשימות איתו ביחד, לפני השינה או בזמן שיש לכם פנוי. גם חשוב שתשדלו לא לאחר לו ואם אתם מאחרים להודיע לו, ולא לחכות שהוא יילחץ ויחפש אתכם.
    דבר נוסף להמתין בסבלנות לטיפול אצל הפסיכולוגית. נראה לי מעניין שכמו שלבן שלך אין סבלנות לחכות שתבואי, גם לך אין סבלנות לחכות לתור אצל הפסיכולוגית. הרי הבעיה לא התחילה היום...
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד בן 7

    אירית
    01/12/2009

    תודה רבה....

    יש לי שאלה נוספת...
    הילד נמצא בחוג כדורגל, ואיך אפשר להסביר שהוא נשאר בחוג לבד בלעדי. וכשאני שואלת אותו איך זה שהוא לא נלחץ. הוא עונה לי שאני יודע בוודאות שאת תבואי לאסוף אותי כי את לא מגיע מעבודה אלא מהבית. וכשאת צריכה לאסוף אותי כשאת בעבודה אני נלחץ. אשמח לקבל תגובה כיצד להסביר לילד.

    ושוב תודה רבה על התגובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד בן 7

    סמדר ריינר
    01/12/2009

    שלום אירית,
    זה בדיוק העניין, אם הוא יודע מהעבודה את מאחרת סימן שהוא יודע שהסיבה לאיחור היא לא שקרה לך משהו אלא שהעבודה מעכבת אותך, אז הוא פשוט צריך לחכות בסבלנות....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו