מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ילד בן 7 בבקשה עזרתכם הדחופה!!!!!אירית01/12/2009
שלום, יש לי ילד בן 7 ילד מאוד חכם ומחונן...
יש לי בעיה קטנה הוא מאוד דואג ומפחד יש לו פחדים מוזרים. אולי זה טבעי לגילו אך בבקשה תדריכו אותי מה לעשות ולאיפה לפנות.
הוא לומד בביה"ס עד שעה 15:15 וכשהו מסיים את הלימודים ואני מאחרת טיפה הוא נכנס לחרדות שכנראה קרה לי משהו בדרך והוא נשרא לבד- והמצב הולך ומחמיר. ובמידה ויש לי סידורים עם בעלי קניות/ארועים הוא מתקשר אליי לשאול אם יש מעליות, שאני לא אתקע במעלית והוא מתחיל לדאוג
אני לא יודעת מה לעשות בנתיים קבענו טור אצל פסיכולוגית ילדים לעוד חודש. אבל עד אז המצב רק הולך ומחמיר- זה ממש לא נעים לאסוף ילד מבה"ס שהוא בוכה.
בבקשה בבקשה עזרתכם !!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ילד בן 7
סמדר ריינר01/12/2009שלום אירית,
טוב שפניתם לטיפול. בינתיים, עד שהטיפול יתחיל, אפשר לנסות לדבר עם הילד על כך שקרה הרבה פעמים שאיחרתם ולא קרה כלום ועליתם במעליות גם לא קרה כלום, וגם אם המעלית נתקעת באים לחלץ, כלומר לנסות להגיע איתו להסכמה שזה שמשהו יכול לקרות זה לא אומר שיש סיכוי גדול שהוא יקרה והפחדים שלו הם לא לגמרי אמיתיים, אלא הלחץ משפיע על החשיבה שלו באותם רגעים. ואז לנסות לחשוב מה יכול עזור כשהוא מרגיש לחץ: 1. באמת להתקשר כדי לברר איפה ומתי תבואי (בלי לחץ, רק כדי לדעת)2. לנסות לנשום עמוק ולחשוב על משהו חיובי. אתם יכולים לתרגל את נשימות איתו ביחד, לפני השינה או בזמן שיש לכם פנוי. גם חשוב שתשדלו לא לאחר לו ואם אתם מאחרים להודיע לו, ולא לחכות שהוא יילחץ ויחפש אתכם.
דבר נוסף להמתין בסבלנות לטיפול אצל הפסיכולוגית. נראה לי מעניין שכמו שלבן שלך אין סבלנות לחכות שתבואי, גם לך אין סבלנות לחכות לתור אצל הפסיכולוגית. הרי הבעיה לא התחילה היום...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהילד בן 7
אירית01/12/2009תודה רבה....
יש לי שאלה נוספת...
הילד נמצא בחוג כדורגל, ואיך אפשר להסביר שהוא נשאר בחוג לבד בלעדי. וכשאני שואלת אותו איך זה שהוא לא נלחץ. הוא עונה לי שאני יודע בוודאות שאת תבואי לאסוף אותי כי את לא מגיע מעבודה אלא מהבית. וכשאת צריכה לאסוף אותי כשאת בעבודה אני נלחץ. אשמח לקבל תגובה כיצד להסביר לילד.
ושוב תודה רבה על התגובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהילד בן 7
סמדר ריינר01/12/2009שלום אירית,
זה בדיוק העניין, אם הוא יודע מהעבודה את מאחרת סימן שהוא יודע שהסיבה לאיחור היא לא שקרה לך משהו אלא שהעבודה מעכבת אותך, אז הוא פשוט צריך לחכות בסבלנות....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
