מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ילד בן 4 וחצי - התנהגות עצבניתקרן07/12/2009
בני בן הארבע וחצי מגיב בעצבנות (כעס , זריקת חפצים , בעיטות, צרחות...) בכל סיטואאציה שבה הוא אינו מקבל את שרוצה או סתם כשלא מתאים לו שיפנו אליו (לדוגמא : כשקם בבוקר...).
אני חייבת לציין שהדבר לא מונע מאיתנו לומר לו לא אבל ההתנהגות למרות כל הניסיונות לא נפסקת.
אלון הוא ילד אמצעי ואח לשתי בנות הגדוה בת 7 והקטנה בת 10 חוד'. ההתנהגות שלו כמובן הוקצנה לאחר הלידה אך היתה קיימת קודם.
אני מתחילה לאבד סבלנות. ניסיתי הכל (כמעט) : להתעלם, לבוא בגישה טובה : לקחת מהגן מוקדם,לדבר ואפילו לצעוק כ ל ו ם לא עוזר.
עצתך ....?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ילד בן 4 וחצי התנהגות עצבנית
סמדר ריינר07/12/2009שלום קרן.
נראה שאת מתייחסת להתנהגויות שלו כגחמות לא מוסברות, סוג של קריזות, וקשה לך להבין את הסיבה להן ואז באופן טבעי את מתמקדת בנסיון להפסיק אותן.
ילד שמגיב בעצבנות כשהוא קם בבוקר למשל, (אחת הדוגמאות שנתת) הוא לא בהכרח ילד שמתנהג בעצבנות סתם אלא ילד שקשה לו עם מעברים, למשל משינה לערות. יש הרבה אנשים שבבוקר, עד שהם מתעוררים לגמרי, קשה להם כשמדברים אליהם והרעשים מפריעים להם, כי הם עדיין לא במלוא חושיהם. יכול להיות שהוא צריך ליווי קצת יותר רקך ורגיש בשעות מסויימות של היממה, עם סבלנות לקצב שלו. יכול להיות שלפעמים אתם מצפים שהוא יעשה דברים לפי הקצב שלכם, והוא לא מסתגל ונראה לכם שזו קפריזה אבל אולי זו מצוקה אמיתית. אולי צריך להעיר אותו יותר מוקדם, לתת לו לאט לאט להתארגן ליום החדש וכו'. כשהוא לא מקבל מה שהוא רוצה ומתעצבן גם שם, אולי הוא צריך ליווי של הסבר מילולי +כלים מה ניתן לעשות אחרת ("תראה חמוד, זה מעצבן ומאכז אותך, אתה צודק, אבל עכשיו אי אפשר את זה אבל אנחנו יכולים להכין ביחד משהו יותר טוב," או:" עוד מעט, אמא תסיים לדבר בטלפון ותיתן לך, בינתיים תתכונן ואחר כך נעשה ביחד הפתעה לאבא "וכו').* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
