מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בן 3 וחצי - "כועסת"?גוני09/12/2009
בני בן ה3.5 הח ביומייםם האחרונים לשאול אותנו אם אנחנו כועסים עליו. אמנם לאחרונה הוא מתנהג בחוסר התחשבות בבית אבל כיון שהרגשתי שזו תגובה להולדת אחיו אני משתדלת להעניק לו דווקא יותר זמן עם אמא, וגם לנסות לתת לו תחושת בטחון שאנחנו אוהבים אותו ונהנין לבלות בחברתו. כשאנחנו כועסים משתדלים לא לצעוק אלא להסביר ולהכיל. הערב שאל אותי 5 פעמים אם אני כועסת. בפעם החמישית אמרתי ברוגע שכן כי...., אבל תגובתו לא הייתה שונה מהפעמים הקודמות בהם אמרתי שלא. מה כדאי לשאול אותו כדי להבין יותר מה מטריד אותו. מדובר בילד מאוד וורבלי ונבון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בן 3 וחצי
סמדר ריינר10/12/2009שלום גוני,
לפעמים כדאי להיות אותטניים ואמיתיים. אם הילד שלך מרגיש שאת כועסת ואת אומרת לו המון פעמים שלא, הוא מתחיל לאבד אמון בבוחן המציאות שלו ובך. ואז, גם כשאת כבר אומרת את האמת הוא לא יודע למה להאמין.
כשכועסים אין טעם להכחיש את זה. זה לא אומר שחייבים תמיד לעשות כל מה שמתחשק, לצרוח על הילד, או להרביץ לו חלילה, אבל חשוב גם לא לשדר מסר שכעס ותוקפנות הם דבר נורא ואיום ופה בבית אנחנו לא מרגישים כך לעולם כיוון שזה לא נכון וגם משדר לילד שאסור לו להרגיש את הכעס שלו כשהוא כועס, וזו דרישה בלתי אפשרית..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכעס
גוני10/12/2009תודה. חשוב לציין שכשאני לא כועסת אני אומרת שלא, וכשאני כן, אני אומרת שכן. על כן אני תמהה. מאיפה באה השאלה? האם הוא כועס?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכעס
סמדר ריינר10/12/2009שלום גוני,
את בעצמך מתארת ש- 5 פעמים הילד שאל אותך אם את כועסת וענית שלא ובפעם החמישית ענית שכן. אז את כועסת או לא כועסת? איך אפשר לדעת? (אני פשוט הבנתי ש-5 פעמים הוא שאל אותך על אותו דבר, אולי לא הבנתי נכון, אולי אלה היו 5 פעמים שונות במהלך היום? אך מהכתיבה שלך כך זה הובן אצלי.)
את ציינת בפנייה שלך שכשהוא מכעיס אתכם אתם לא צועקים אלא מסבירים ומכילים, לי זה נשמע שאתם לא בדיוק מראים את הכעס (לא שחייבים לצעוק דווקא) אלא מנסים איכשהוא לדלג עליו - והילד מבין שמשהו לא אותנטי קורה פה ומתבלבל, כי אין התאמה בין מה שנאמר לו למה שהוא מרגיש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכעס
גוני10/12/2009הכוונה היתה ל 5 פעמים שונות. יחד עם זאת אבדוק את עצמי - אולי אני באמת מבלבלת אותו וכשהוא מכעיס, אני יכולה אכן לכעוס בגלוי. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
