שליליות בבת 4

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • שליליות בבת 4
    אושרה
    10/12/2009

    שלום בתי בת 4 ולאחרונה אחרי כל שאלה שהיא שואלת אותי ואני עונה לה היא שוללת את תשובתי ואומרת "לא" נחרץ. לדוגמא: היא שואלת אותי אם מחר יש חוג ואני עונה לה שכן וחוגגים חנוכה בחוג , היא ישר עונה בלא נחרץ. וזוהי דוגמא אחת מיני רבות. בשלב מסויים זה הכעיס אותי ואמרתי לה שאם היא יודעת את התשובה שלא תשאל אותי כי זה לא נעים לי שהיא שוללת כל תשובה שלי.
    היה מיד ברור לי שעשיתי טעות ואני חוסמת בפניה את המקום לשאול שאלות ולהגיב.
    מה אני עושה? מתעלמת מהשליליות ומהתגובות שבאות אחרי ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שליליות בבת 4

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שליליות בבת 4

    סמדר ריינר
    10/12/2009

    שלום אושרה.
    יכול להיות שאת לקוחת ברצניות רבה מדי את התשובות של ביתך. ביתך הקטנה רוצה להרגיש שהיא יודעת יותר טוב והיא מחליטה. זה קצת משחק אצלה. אפשר להתייחס לזה בהומור - ולהגיד לה - טוב אז לא, ולצחוק מזה. זו לא שליליות זו אשליה שגם היא גדולה וגם היא יכולה לקבוע, וילדים צריכים לפעמים שיתנו להם להתשתעשע בזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו