מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בכי בלתי פוסקדנה10/12/2009
שלום! ילדתי לפני כחמישה חודשים . בתי האמצעית (בת 3) קיבלה את התינוקת בצורה יוצאת מהכלל, היא אוהבת אותה ורק רוצה כל הזמן לחבק ולנשק אותה, היא משחקת איתה ולא נראה כי עברה איזושהיא טראומה בעקבות הלידה....
בחודש האחרון חל שינוי בהתנהגות שלה, היא החלה לבכות ללא הפסקה אפילו מדברים קטנים , קשה אפילו לצפות ממה תבכה. לפעמים אני אומרת לעצמי שאם הייתי יודעת שדבר מסוים יגרום לה לכעס ובכי אז הייתי משתדלת לא לעשות אותו אבל הבעיה שאי אפשר לדעת אפילו מה יגרום לה לפיצוץ. פשוט כל עשר דק' היא מתחילה סצנת בכי.... זה יכול להיות בגלל שהבן הגדול שלי יצא ראשון מהדלת או בגלל היא החליטה שהיא רוצה ללכת לגן עם נעלי בית או בגלל שרציתי לשמח אותה והכנתי לה כוס שוקו והיא רצתה להכין לי.... אני כבר אובדת עצות! אני מסיימת את הימים עם תסכול ככ גדול. כל האוירה בבית משתבשת. ילדי הגדול מוותר לה כמעט על כל דבר (כמעט בן 6) אבל אני לא יכולה על כל קריזה שלה לשגע אותו. כשהוא מתחיל לדבר היא מתחילה לבכות שהיא רוצה לדבר ושיקשיבו רק לה ועוד הרבה דוג' ... אני מנסה בכל.... החל מלתת לה עודף תשומת לב ולחזק אותה על דברים טובים שהיא עושה ואני מנסה גם לא להכנס לוויכוחים שהם לא ממש מהותיים וחשובים בעיני....וגם לכיוון השני , כשהיא מתחילה סצנת בכי כזו אני משתדלת לא להתייחס ולהסביר לה שעם בכי כזה לא משיגים כלום.... אני אובדת עצות!!! זקוקה לעזרתכם! מצטערת על אורך ההודעה.... תודה מראש!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בכי בלתי פוסק
סמדר ריינר10/12/2009שלום דנה,
הקושי שנגרם לילדתך עם לידת אחיה הוא קושי כפול, גם נולד מישהו קטן ממנה שמקבל פינוק וגם היא נהפכה להיות ילדת סנדוויץ, שמקומה לא ברור בבית. היא לא הכי גדולה, ולכן היא לא מקבלת התייחסות על הישגים ועל להיות גדולה, היא לא הכי קטנה, ולא מקבלת התייחסות כי היא הכי קטנה וחמודה. אז יכול להיות שהיא מקבלת את הרושם שרק מי שבוכה כל הזמן (התינוק) מקבל התייחסות
והיא עושה זאת גם. זה לא רק העניין של עצם תשומת הלב שאתם מעניקים לה, שאני מבינה שאתם מעניקים הרבה, אלא סביב מה? מה מיוחד בה? מה מקומה במשפחה? מה היא עושה הכי טוב? במה הכי כיף איתה? כדאי לתת לה זמנים קבועים של התייחסות ייחודית ללא שני האחים שלה, שהיא תדע מתי לצפות לזה ותתכונן לזה ותהיה יותר בטוחה במקומה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
