נסיעה לחו"ל ללא התינוק

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • נסיעה לחו"ל ללא התינוק
    אפרת
    11/12/2009

    שלום,
    יש לי תינוק בן 6.5 חודשים עדין יונק.
    אנו מתוכננים לנסוע ל12 ימים בתאריך 23.12 לארה"ב בלעדיו.
    התינוק מתוכנן להשאר בביתנו ואמי מגיעה אליי לשמור עליו. במשך היום יהיה במשפחתון ( לזה הוא רגיל ומאוד מרוצה שם ( אני מקווה... ).

    התינוק שלי רואה את אימי בערך פעם בשבוע במסגרתה אני נוסעת צפונה בשלושה חודשיים האחרונים ( אנו גרים במרכז ) -ע"מ שיכיר אותה ולא תהיה עבורו זרה בתק' בה אנו נוסעים והיא מתוכננת לשמור עליו . כל פעם שאני מגיעה בהתחלה מאוד קשה לו והוא חשדן כלפיה ובהמשך זה מסתדר, אך כל פעם שאנו נוסעים ההתחלה קשה והוא לא כ"כ רוצה ללכת אליה ומעדיף את אמא.
    מיותר לציין שהוא מאוד מאוד קשור אלי ואל אביו

    יש לי מס' שאלות:
    1. האם לא ירגיש שהוא ננטש? פתאום אנו נעלמים לו ל-12 יום והוא לא מבין מה קרה, איפה אנחנו?
    2. האם לדבר איתו דרך מסנגר בה הוא יכול לראות את דמותנו ולשמוע את קולנו או שזה רק יחמיר את המצב?
    3. מה אפשר לעשות כדי לעשות את הפרידה הזאת קלה יותר עבור כולנו - עבור ההוריםף עבור התינוק ועבור אימי שתשאר איתו?

    מחכה מאוד מאוד לתשובתך
    תודה מראש
    אפרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נסיעה לחו"ל ללא התינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נסיעה לחו"ל ללא התינוק

    סמדר ריינר
    11/12/2009

    אפרת שלום,
    התינוק לא רק ירגיש שהוא ננטש, אלא עלול להיכנס לבהלה אדירה. מומלץ לקצר מאוד את הנסיעה. הוא קטן מדי לפרידה כזו טוטאלית מהדמויות שהוא רגיל ריח שלהן, לקול שלהן, למגע הידיים שלהן וכו'. אתם כל עולמו, הו אלא יכול לקלוט בכלל אירוע כזה. אם הנסיעה אינה הכרחית מומלץ לבטל או לקצר מאוד!
    מצטערת להשבית שמחות...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חופשה- עם או בלי הילדים?

    נעמה סבג שמש
    13/12/2009

    היי,

    מעבר לתשובה שקיבלת, את מוזמנת לקרוא מאמר שכתבתי, הנמצא באתר זה או באתר שלי, וגם כתבה בנושא אליה התראיינתי, המופיעה בעיתון "להיות הורים" וגם באתר שלי תחת "מהתקשורת".

    אולי פירוט הנוש יעזור לך לקבל החלטה.

    בברכה,

    נעמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו