ילדה עם חרדות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילדה עם חרדות
    משה
    16/12/2009

    בתי בת ה-9 סובלת מזה כארבעה חודשים מחרדות. לטענתה עולות לה מדי פעם מחשבות על כך שהיא פוגעת בעצמה. חשוב לציין שהיא אינה בדיכאון, פעילה מאוד ומוקפת חברים. התפרצויות החרדה האלה מופיעות בדרך כלל לפני השינה ומסתיימות לאחר שיחת הרגעה איתי או עם אשתי.
    אנו מתלבטים האם יש מקום לקחת אותה לטיפול מקצועי או שזו תופעה שתעבור לבד עם הזמן.

    אודה על תשובתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילדה עם חרדות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדות

    סמדר ריינר
    16/12/2009

    שלום משה,
    עצם העובדה ששיחת ההרגעה לפני השינה עוזרת, היא סימן טוב. יחד עם זאת משהו כן מטריד את הילדה, ושווה לברר יותר במה מדובר. מה זאת אומרת מחשבות על כך שהיא פוגעת בעצמה? איך היא פוגעת בעצמה בדיוק? האם זה סוג של תחושת אשמה לגבי משהו שהיא כבר עתה ויכול לקלקל לה? האם זה מחשבות לגבי משהו שהיא תעשה ולא תוכל לשלוט בו? כדאי לברר את זה. כמו כן כדאי לחשוב האם יש משהו שקרה ב-4 החודשים האחרונים? האם נולד אח, האם עברה בית ספר? האם התחלפה מורה? האם עברתם דירה? יותר פרטים יוכלו לסייע להבין את מצב ומה נדרש כדי שהחרדות יעברו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו