צריכה עזרה יעוץ...

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • צריכה עזרה יעוץ...
    סתיו
    18/12/2009

    אני לא ממש יודעת איך להתחיל..
    אני סתיו בת 17 יש לי חברה כשנה וחצי אם לא הבנתם בת זוג.
    להורים בהתחלה היה קשה לקבל את זה.. אבל עכשיו כבר הכל יותר בסדר...
    פוגעת בהורים שלי כל כך ותמיד תמיד אני לא עושה את זה בכוונה כל פעם מה שאני עושה יוצא הפוך לכוונהשרציתי... הקשר עם ההורים כבר על הפנים אם לא הייתי הבת שלהם אמרו שהיו מוותרים עלי..
    אני רוצה להיות קרובה לאמא שלי להרגיש איתה נוח שהיא תרגיש איתי נוח.. אני מרגישה בן אדם נורא
    היא אומרת שאני צבועה ונצלנית אולי היא צודקת? אבל שוב אני אפילו לא יודעת אם זה נכון כי אני לא מתכוונת שככה יצא.. אני לא חושבת לפני המעשים אני חייבת להתחיל לחשוב.. אמא טוענת שהקשר איתה כבר אבוד שפגעתי בה שרמסתי אותה וזה כואב לי... אני לא רוצה שזה יקרה הלוואי הייתי בן אדם חושב.. שמבין את החיים.. אני רוצה שיצא טוב אבל בוחרת בכיוון הלא נכון...
    יש לי חברה, אני לא ישנה אצלה ולא באה אלייה ההורים שלה לא מסכימים לי לבוא והם היו באילת חמישה ימים אז כמובן שניצלנו את הכמה הימים האלה לתנאים יותר נוחים. עכשיו אני יודעת שלהורים שלי קשה עם כל העניינים האלה שאני אשן אצלה אז החלטתי שאני פשוט אלך ולא אגיד להם לכמה ימים.. אז הלכתי דיברנו בטלפון.. פה ושם שידעו איפה אני בכל זאת שאני כן ישנה שם וזה... חזרתי היום ואז התחיל כל הבלאגן שאמא אמרה שפגעתי בה...
    מה הדרך התנהלות הכי טובה ביני לבין חברה שלי לבין ההורים ולחברים בנוסף?
    מאז שאני איתה אני כברבקושי עם חברים המשפחה ירדה למקום יותר נמוך משהייתה מישהו יכול לתת לי יעוץ איך עלי להתנהל יותר נכון גם אם זה יגרום לבעיות עם החברה כי היא תבין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה עזרה יעוץ...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה

    סמדר ריינר
    18/12/2009

    שלום סתיו,
    לא הבנתי במה את מנצלת את ההורים שלך? בזה שיש לך קשר עם בת? או בזה שאת עושה דברים אחרים? תראי ללכת לכמה ימים בלי להודיע זה פוגע. תמיד עדיף להגיד את האמת, אפילו אם היא לא נעימה. אני לא חושבת שבזה שאת חיה לפי הבחירה שלך את מנצלת את ההורים שלך, אבל כן אמורה להיות ישרה איתם. מעבר לזה אני לא יכולה לעזור לך כרגע, כי אני לא מבינה על מה הטענות שלהם נגדך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו