קשיים עם בן 8

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • קשיים עם בן 8
    שלי
    20/12/2009

    שלום רב! בני בן ה-8 סובל מהפרעת קשב וריכוז ומטופל בריטלין 10 מ"ג ביום אשר עשה פלאים לשיפור התנהגות והתקדמות בלימודים. הוא הפך לתלמיד מצויין, עושה שיעורים ללא קושי ואין כל בעיות אלימות. הבעיה היא איתנו בבית. אין כמובן השפעה של הכדור כבר. הוא מלא פחדים. מתקשה להרדם לבד, מתקשה ללכת לשרותים לבדו, מפחד מחושך. בנוסף, נוטה לרגזנות ומגיב ברגישות רבה מאד כאשר מעירים לו או נוזפים בו. לאחרונה נוטה להשתמש במשפט: "יש לי חרא של הורים", "אני רוצה למות" "אמא אוהבת יותר את אחי הקטן" וכדומה. יש לי שתי שאלות מרכזיות:
    1. איך להתייחס וולהגיב למשפט כמו אני רוצה למות? (שמדאיג אותנו נורא)
    2. האם פחדים אלו מתאימים לגילו או שמא עבר זמנם..? וכעת זוהי כבר בעיה שיש לטפל בה?
    אציין עוד כי מדובר על בית גדול, מצב כלכלי טוב, תמיכה של משפחה מורחבת, הילד יפה, חכם ומקובל מאד על חבריו ולמרות זאת... מפחד, רגיש מאד וכו'.
    אודה לכם על הצעתכם.
    בברכה, שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קשיים עם בן 8

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשיים עם בן 8

    סמדר ריינר
    20/12/2009

    שלום שלי,
    חשוב לברר עם הרופא מה מהתופעות שתארת הם מתופעות הלוואי של הכדור. מעבר זה, ייתכן שעכשיו, אחרי שהבעיה האורגנית נפתרה, נשאר הקושי הריגשי, של ילד שהיה במשך תקופה ילד "בעייתי" וצריך עכשיו לעזור לו למצוא את מקומו מחדש במשפחה, עם חיזוקים ליכולות שלו.לגבי פחדים, אתם יכולים לפנות לעמודת "שאלות נפוצות", אם זה לא עוזר אז ניתן לפנות לטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רצוי מאוד ליידע את הרופא המטפל

    רחלי
    21/12/2009

    בדיוק אתמול היתה תוכנית בטלויזיה עם פרופסור רפי קרסו
    ודיברו על הריטלין, אחת מתופעות הלוואי של הריטלין הינן מחשבות אובדניות
    בידקי אם ישנה אופציה של טיפול קוגנטיבי ע"י פסיכולוג התנהגותי והפסקת הטיפול בריטלין.

    בהצלחה,

    רחלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו