מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- קשיים עם בן 8שלי20/12/2009
שלום רב! בני בן ה-8 סובל מהפרעת קשב וריכוז ומטופל בריטלין 10 מ"ג ביום אשר עשה פלאים לשיפור התנהגות והתקדמות בלימודים. הוא הפך לתלמיד מצויין, עושה שיעורים ללא קושי ואין כל בעיות אלימות. הבעיה היא איתנו בבית. אין כמובן השפעה של הכדור כבר. הוא מלא פחדים. מתקשה להרדם לבד, מתקשה ללכת לשרותים לבדו, מפחד מחושך. בנוסף, נוטה לרגזנות ומגיב ברגישות רבה מאד כאשר מעירים לו או נוזפים בו. לאחרונה נוטה להשתמש במשפט: "יש לי חרא של הורים", "אני רוצה למות" "אמא אוהבת יותר את אחי הקטן" וכדומה. יש לי שתי שאלות מרכזיות:
1. איך להתייחס וולהגיב למשפט כמו אני רוצה למות? (שמדאיג אותנו נורא)
2. האם פחדים אלו מתאימים לגילו או שמא עבר זמנם..? וכעת זוהי כבר בעיה שיש לטפל בה?
אציין עוד כי מדובר על בית גדול, מצב כלכלי טוב, תמיכה של משפחה מורחבת, הילד יפה, חכם ומקובל מאד על חבריו ולמרות זאת... מפחד, רגיש מאד וכו'.
אודה לכם על הצעתכם.
בברכה, שלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשיים עם בן 8
סמדר ריינר20/12/2009שלום שלי,
חשוב לברר עם הרופא מה מהתופעות שתארת הם מתופעות הלוואי של הכדור. מעבר זה, ייתכן שעכשיו, אחרי שהבעיה האורגנית נפתרה, נשאר הקושי הריגשי, של ילד שהיה במשך תקופה ילד "בעייתי" וצריך עכשיו לעזור לו למצוא את מקומו מחדש במשפחה, עם חיזוקים ליכולות שלו.לגבי פחדים, אתם יכולים לפנות לעמודת "שאלות נפוצות", אם זה לא עוזר אז ניתן לפנות לטיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרצוי מאוד ליידע את הרופא המטפל
רחלי21/12/2009בדיוק אתמול היתה תוכנית בטלויזיה עם פרופסור רפי קרסו
ודיברו על הריטלין, אחת מתופעות הלוואי של הריטלין הינן מחשבות אובדניות
בידקי אם ישנה אופציה של טיפול קוגנטיבי ע"י פסיכולוג התנהגותי והפסקת הטיפול בריטלין.
בהצלחה,
רחלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
