גמילה מטיטול

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • גמילה מטיטול
    קרןאור
    22/12/2009

    שלום ,
    בני בן 3 וחודש בגן ערוני .
    גמלתי אותו בגיל 2 ו8 חודשים .
    הוא נגמל מפיפי .
    הוא כלא מפספס כמעט , בבית מבקש לוקחים אותו עוזרים לו להתפשט ועןזרים לו לעשות פיפי , האסלה גדולה .
    בגן בהתחלה ביקש והיו עוזרים לו עכשיו הוא עושה באופו עצמאי לאחר שהגננת התעקשה שהוא יכול לבד .
    הבעיה היא הככי{ סליחה .. } הוא מבקש טיטול עושה ומודיע שסיים הוא מסרב לעשות באסלה .לפעמים לאחר שכנועים ושיחות הוא יושב אך קם ,לעיתים מתאפק שעות עד ששמים לו טיטול .
    הוא מפחד לעשות ככי בשירותים והוא אומר זאת .
    הוא מבטיח שיעשה מחר ..
    בגן גם שמים לו טיטול אך די לוחצים שנמאס כבר וזהו צריך לגמול .
    ניסנו בחנוכה – לא הלך .התייעצנו יעצו בשלב הראשון לגשת עמו עם הטיטול לשירותים ושיעשה שם בסדר הוא עושה לרוב שם אך לא מוכן לעשות בשירותים .
    מה עושים .? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילה מטיטול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה

    סמדר ריינר
    22/12/2009

    שלום קרןאור
    אני מפנה אותך לעמודת "שאלות נפוצות" יש שם תשובה בדיוק למקרים אלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו