בת ארבע וחצי- ביטחון עצמי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בת ארבע וחצי- ביטחון עצמי
    שגיא
    23/12/2009

    יש לי ילדה בת 4.5 שהולכת לגן עירוני ולדברי הגננת חברותית ויש לה חברות אשר איתן היא משחקת בגן . הבעיה שלי שכאשר יש מפגש אחר הצהרים לדוג' יום הולדת של חבר מהגן או מסיבת חג בגן
    היא לא משתתפת , היא נצמדת אלי ומתבוננת . כמה פעמים כבר ניסיתי לשכנע אותה לשבת עם כולם וללא הצלחה . אני אציין שהיא היחידה שלא משתתפת . רוב ההורים אפילו משאירים את הילד והולכים וחוזרים שהמסיבת יום ההולדת מסתיימת .
    אצלי הבעיה שהיא לא משחררת אותי ונדבקת אלי . אני חושבת שאין לה ביטחון .
    איך אני יכולה לעזור לה ? האם חוג אחר הצהריים של פעילות מסוימת יעזור ?
    אני מציינת שהיא לא בצהרון וגם אני לא לקחתי אותה לחוג אחה"צ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת ארבע וחצי- ביטחון עצמי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת ארבע וחצי

    סמדר ריינר
    23/12/2009

    שלום אפי,
    אני לא חושבת שלילדה יש בעיית ביטחון עצמי, כי את בעצמך מציינת שהיא חברותית ויש לה חברות. יש הרבה ילדים שמתנהגים כך במפגשים המוניים יותר, זה לא קשור לביטחון עצמי, אלא יש משהו ברעש ובהמוניות שמרתיע אותם. זה עובר עם הזמן. תני לה את הקצב שלה, ותשתדלי פחות להשוות אותה עם ילדים אחרים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו