בני גנב ממתק מהסופר!!!!!!!!!!!!!!!!

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בני גנב ממתק מהסופר!!!!!!!!!!!!!!!!
    תמר
    23/12/2009


    אנו משפחה מסורתית דתית, בני בן ה 5 הלך איתי לקניות, הוא ביקש שאקנה לו ממתק וסירבתי, כי אצלנו נהוג שכל יום שישי כל אחד מילדיי מקבל שקית ממתקים, כך חשבנו אני ובעלי על מנת למתן את צריכת הממתקים בבית.
    כאשר הייתי בקופה בני ביקש להסתובב מעט בסופר והסכמתי, לאחר מכן הוא חזר אליי שידו על ביטנו, שאלתי אותו מדוע הוא כך והוא אמר כי הוא צריך לשירותים,
    כמו כן ביקשתי את עזרתו והוא מיד הסכים אך טען כי הוא יכול להרים רק דבר אחד בידו הפנויה.
    בדרך לרכב הוא אומר לי כי הוא שמא מאתמול מטבעות שוקולד שקיבל מסבו, ואני יודעת שזה לא נכון.
    דרשתי ממנו להרים את החולצה והופתעתי שהוא למעשה "גנב" את הממתק מהסופר.
    ניגשתי איתו לקופאית ואמרתי לה לידו כי בני לקח את הממתק ולא שילמתי עליו והנה אני מחזירה אותו.
    בדרך הביתה כל כך כעסתי עליו וכאשר הגענו הביתה דרשתי ממנו לכנס לחדרו, הוא נכנס והתחבא מתחת לשולחן, כמובן שאמר סליחה והבטיח שזה לא יקרה, סה"כ מדובר בילד חיובי, אבל אני לא מבינה מה קרה לו, ומאוד פוחדת שזה יחזור.
    מה לעשות ?????????????????????????????????
    מה דעתך על התופעה??????????????????????
    מה עושים כדי שזה לא יחזור והאם זה מצביע על משהו????
    הוא ילד שלישי בן ארבע אחים, שלושה בנים ובת
    זוהי פעם ראשונה שזה קורה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גנב ממתק מהסופר

    ליאת גרוס
    24/12/2009

    שלום תמר
    יש לי תחושה שבעקבות תגובתך הברורה והנחרצת והדוגמא האישית שנתת אל מול המוכרת, בנך הבין את המסר ולא יחזור שוב על המעשה. בגיל זה הוא מבין שהדבר אסור אך סביר שלא הבין עד הסוף את החומרה שבמעשה. עכשיו הוא מבין. בזכותך. אני ממליצה לעזוב את הנושא ולהתחיל לדאוג רק במידה והדבר יחזור שנית כעט לאחר שמבין טוב יותר את חומרת מעשיו.
    בהזדמנות שוחחו איתו (כבר לא ממקום מאשים אלא מסביר) על המשמעות של אמון בין אנשים . דברו איתו על 10 הדברות ועל המשמעות של גניבה.

    מאמינה ומקווה שזה לא יקרה שוב

    ליאת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו