מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אלימות של בת 8אורנה24/12/2009
שלום
בת שלי היא בת 8 לומדת בכיתה "ב" סך הכל בבית,בחוג,בכל מקום אחר היא ילדה טובה.כשהייתה בגן אף פעם לא שעמתי על מקרה אלימות מצדה.מרגע שהלכה לבית הספר התחילה להרביץ לילדים אחרים.פה סתירה,שם נשיכה.לפעמים זו הגנה עצמית לפעמים לא אבל בכל המיקרים היא שמתחילה את הריב.היא אומרת שכולם מרגיזים אותה.היא לא יודעת לשלוט בכעס שלה.אבל אם בכיתה "א"זה היו מקרים בודדים בכיתה "ב" זה נהייה כל שני וחמישי.כל הדיבורים וכל האונשים לא עוזרים.אתמול היא עוד פעם נשכה ילדה אחרי שילדה הזאת דחפה אותה.מחנכת אומרת שהיא ילדה חברותית כל הבנות בכיתה רוצות להיות חברות שלה. אבל היא מנסה לשלוט בהן.כל שגיאה קטנה מצדן היא לא סולחת. אפילו יש לה חברה הכי טובה אפילו בה היא מנסה לשלוט.אל תשחקי עם זאתי ואל תדברי עם זאתי.וזה כמובן מביא לריב.ניסיתי לדבר איתה להסביר לה.שום דבר לא עוזר.
תעזרו לי בבקשה אני לא יודעת איך להתמודת עם זה.כבר קיבלנו מכתב התראה אחד.אתמול היתה שיחה עם מנהלת של בית הספר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלימות של בת 8
סמדר ריינר24/12/2009שלום אורנה,
נראה לי שהמצב הגיע לידי כך שכדאי לפנות לטיפול עבור הילדה. את מתארת שיש לה צורך גדול לשלוט, שצריך להבין יותר לעומק ממה הוא נובע. הוא כנראה נובע מתחושה פנימית של חרדה וחוסר אונים, לא ברור לי ממה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלימות של בת 7
אורנה25/12/2009לאן אני צריכה לפנות? האם זה בתשלום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
סמדר ריינר25/12/2009שלום אורנה,
זה לא חייב להיות בתשלום. כדאי לך להתעניין אצל פסיכולוגית בית הספר או בקופת החולים מה הן אפשרויות הטיפול הציבוריות (בחינם או מסובסד) או פרטיות באיזור מגורייך. מסגרת ציבורית היא לרוב בחינם, או במחיר מוזל מאוד, החיסרון הואשלעיתים יש תור המתנה ויש גם הגבלה מסויימת ברוב המקומות על משך הטיפול. טיפול פרטי הוא יקר יותר אך אפשר להמשיך אותו לפי הצורך, ולרוב אין תור המתנה אלא אצל מטפלים מבוקשים במיוחד. תבררו את האפשרויות באיזור המגורים שלכם ותעשו את השיקולים שלכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
