אלימות של בת 8

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • אלימות של בת 8
    אורנה
    24/12/2009

    שלום
    בת שלי היא בת 8 לומדת בכיתה "ב" סך הכל בבית,בחוג,בכל מקום אחר היא ילדה טובה.כשהייתה בגן אף פעם לא שעמתי על מקרה אלימות מצדה.מרגע שהלכה לבית הספר התחילה להרביץ לילדים אחרים.פה סתירה,שם נשיכה.לפעמים זו הגנה עצמית לפעמים לא אבל בכל המיקרים היא שמתחילה את הריב.היא אומרת שכולם מרגיזים אותה.היא לא יודעת לשלוט בכעס שלה.אבל אם בכיתה "א"זה היו מקרים בודדים בכיתה "ב" זה נהייה כל שני וחמישי.כל הדיבורים וכל האונשים לא עוזרים.אתמול היא עוד פעם נשכה ילדה אחרי שילדה הזאת דחפה אותה.מחנכת אומרת שהיא ילדה חברותית כל הבנות בכיתה רוצות להיות חברות שלה. אבל היא מנסה לשלוט בהן.כל שגיאה קטנה מצדן היא לא סולחת. אפילו יש לה חברה הכי טובה אפילו בה היא מנסה לשלוט.אל תשחקי עם זאתי ואל תדברי עם זאתי.וזה כמובן מביא לריב.ניסיתי לדבר איתה להסביר לה.שום דבר לא עוזר.
    תעזרו לי בבקשה אני לא יודעת איך להתמודת עם זה.כבר קיבלנו מכתב התראה אחד.אתמול היתה שיחה עם מנהלת של בית הספר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אלימות של בת 8

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלימות של בת 8

    סמדר ריינר
    24/12/2009

    שלום אורנה,
    נראה לי שהמצב הגיע לידי כך שכדאי לפנות לטיפול עבור הילדה. את מתארת שיש לה צורך גדול לשלוט, שצריך להבין יותר לעומק ממה הוא נובע. הוא כנראה נובע מתחושה פנימית של חרדה וחוסר אונים, לא ברור לי ממה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלימות של בת 7

    אורנה
    25/12/2009

    לאן אני צריכה לפנות? האם זה בתשלום?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    סמדר ריינר
    25/12/2009

    שלום אורנה,
    זה לא חייב להיות בתשלום. כדאי לך להתעניין אצל פסיכולוגית בית הספר או בקופת החולים מה הן אפשרויות הטיפול הציבוריות (בחינם או מסובסד) או פרטיות באיזור מגורייך. מסגרת ציבורית היא לרוב בחינם, או במחיר מוזל מאוד, החיסרון הואשלעיתים יש תור המתנה ויש גם הגבלה מסויימת ברוב המקומות על משך הטיפול. טיפול פרטי הוא יקר יותר אך אפשר להמשיך אותו לפי הצורך, ולרוב אין תור המתנה אלא אצל מטפלים מבוקשים במיוחד. תבררו את האפשרויות באיזור המגורים שלכם ותעשו את השיקולים שלכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו