מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ילד בן 5.5סיוון25/12/2009
שלום ילדי בן ה5.5 כל הזמן מתגרה בבני הבכור שהוא בן 10 מרביץ לו בכוונה ומעצבן אותו עד שבני הגדול כבר לא יכול יותר ומחזיר לו ואז הוא בוכה ונרגע. בני הבכור לא רוצה להחזיר אבל הקטן ממש קופץ עליו ובועט בו אפילו כשאני כועסת זה לא עוזר והוא ממשיך בשלו. עשינו לו טבלת פרצופים שכבר לא עוזרת, צעקות לא עוזרות,דיבורים והסברים לא עוזרים, עונשים לא עוזרים. הוא מתגרה גם בנו צוחק לנו בפרצוף כשמתעצבנים עליו ובעיקר בשעות הבוקר ובערב שצריך לקום או ללכת לישון ועושה לנו דווקא כמעט ללא הפסקה. מה עלינו לעשות זה כבר מצב בלתי נסבל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ילד בן 5.5
סמדר ריינר26/12/2009שלום סיוון,
לא כתבת האם ההתנהגות הזו היא רק בבית או גם בגן? ואיך עם חברים אחה"צ? גם לא ברור לי מהתאור אם ההתנהגות כלפי האח זה הדבר הבעייתי היחיד בהתנהגות שלו או שבכלל הוא ילד עם קשיי התנהגות כאלה או אחרים? גם חשוב לדעת איך הילדים שלכם מעסיקים את עצמם בשעות הפנאי ואיך הילד הקטן "מוחזק" בשעות האלה, האם יש לו תעסוקה, האם מישהו יושב איתו, משחק איתו, האם יש תכנית לאחה"צ הוא שהם פשוט בבית ואז הדבר היחיד שהוא יכול לעשות כדי לא להשתעמם ולקבל התייחסות זה להציק לאחיו? יש כאן כל מיני דברים שעוד לא ברורים לי ובלעדיהם קשה לי לתת התייחסות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבנתי
סיוון26/12/2009אז ככה: בגן הוא לא מרשה לעצמו אבל בצהרון לעיתים כן, הוא בצהרון עד 5 והוא חוזר אז הוא איתי או שאנחנו יורדים למטה או משחקים או שהוא לפעמים עם אחיו הגדול וחבריו. אני מאד משתדלת להעסיק אותו ואת אח שלו אבל זה קורה גם כשחוזרים מהתעסוקה, או סתם שהם רואים טלויזיה. ההתנהגות הזאת קוראת גם איתנו הוא עושה לנו כל הזמן דווקא ולא תמיד משתף פעולה בבוקר או בערב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
סמדר ריינר26/12/2009שלום סיוון,
אני לא מכירה אתכם מספיק, אבל אם אני לא טועה, אני מקבלת את הרושם שהילד הקטן שלכם זקוק ליותר החזקה של אדם מבוגר. יש לו הרבה מעברים במהלך היום, בבוקר עם הקימה, גן, צהרון, אחה"צ ובערב לקראת שינה. לילדים בגילו יש עדיין צורך ביותר ליווי מותאם לקצב שלהם בכל המקומות האלה. הוא זקוק לתשומת לב אחרת נפרדת, ויותר צמודה מזו של אחיו, וזה גם לא מתאים שהוא נמצא עם אחיו וחבריו כי שם אין לו שפה משותפת והוא פשוט מרגיש בודד ושקוף, הם לא באמת יכולים לשתף אותו במשהו. גם כשאתם, ההורים נמצאים איתו, יכול להיות שהוא זקוק להתייחסות הרבה יותר צמודה ממה שאתם נוהגים לתת (אני לא הייתי איתכם כך שאני משערת אבל לא יודעת בוודאות) גם מבחינת המגע הפיזי, וגם מבחינת הירידה לפרטים וההתייחסות המילולית לחוויה שלו בכל רגע נתון, ליווי מילולי של מה רואה בטלוויזה, מה כיף לו, מה מהפחיד אותו וכו'. זה נשמע שיכול להיות שגם כשהוא איתכם בהרגשה שלו זה עדיין לבד, ואף אחד לא ממש נמצא איתו בחוויה שלו בקצב שלו. אם מה שאני אומרת לא מספיק ברור או מוחשי, אולי כדאי לפנות לאיש מקצוע שיראה איתכם ביחד ויוכל להנחות אותכם בצורה יותר מוחשית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רציתי רק להבין
סיוון26/12/2009את מתכוונת שהוא צריך יותר תשומת לב מאיתנו? תקני אותי אם לא הבנתי נכון בבקשה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
סמדר ריינר27/12/2009שלום סיוון,
בגדול כן. זו הכוונה. אם כי זה בהחלט כללי. תשומת לב יכולה להיות מכל מיני סוגים. אבל בגדול הבנת נכון, בהחלט.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
