מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- הורים יותר מדי מודגים זה לא נורמלי?אוקסנה26/12/2009
שלום. ילד שלי בן 3 ו-4 חודשים. שנה ראשונה בגן. גילו שאנחנו הורים יותר מדי מודגים או לחוצים או....! האם אפשר להגיד שזה לא נורמלי? מה זה הורה נורמלי ולא נורמלי? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הורה נורמלי או לא נורמלי
סמדר ריינר26/12/2009שלום אוקסנה,
את צודקת, זה קשה מאוד להגדיר מה זה נורמלי בכלל, ומה זה הורה נורמלי בפרט. עם זאת, כל תכונה, שיש ממנה הרבה היא מתחילה להפריע. עכשיו את יכולה לשאול - למי זה מפריע? אולי לכם זה לא מפריע. שוב את צודקת, אבל זה יכול להפריע לגננת, לצוות וגם לילד. כי עבור ילד, הורה מודאג מעבר לרמה מסויימת יכול להעביר לילד תחושה של חרדה, שהעולם הוא לא בטוח, שכדאי לו לחשוב פעמיים לפני שהוא מעז, שאי אפשר לסמוך על אנשים וכו'. שבמידה מסויימת זה גם נכון, אבל כשזה יותר מדי שזה עשוי לגרום לילד לפחד להתנסות בעולם, להתחבר, להיות יותר מדי נצמד או חרדתי וכל מיני דברים אחרים. זאת יכולה להיות ההשפעה ש דאגה הורית כשהיא יותר מדי עבור הילד. כלומר זה לא עניין של נומרלי או לא נורמלי בהכרח אלא איך זה משפיע והאם זה יותר מדי בשביל מי שנוגע בעניין. כך שאם זה יותר מדי עבור הילד - זה סימן עבורנו שצריך לשנות משהו.
יכול להיות שזה גם יותר מדי עבור הגננת, יש לה הרבה ילדים והרבה הורים, והיא רק בן אדם אחד שיכול להשתלט בו זמנית על מספר מסויים של משימות, והורה דאגן יכול להיחוות אצלה כמי שלא סומך עליה, או מנדנד הרבה על דברים שנראים לה מובנים מאליהם. לכן שוב זה לא עניין של נורמלי או לא נורמלי, אלא אם זה מפריע להתפתחות של הילד, ומפריע לגננת לתפקד כמו שהיא הייתה רוצה, אולי זה מדד, כרגע ליותר מדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
