זקוק לעיצה והכוונה בענין בתי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • זקוק לעיצה והכוונה בענין בתי
    דורון
    27/12/2009

    בתי בת 8.5 תלמידה סבירה ופעילה בחוגים + חברות.
    מצד שני היא ביישנית וחרדתית. למשל הולכים ברחוב, היא רואה ילדים ונכנסת ללחץ.
    היא נכנסת ללחץ מעכביש או מכלב. אפילו מנערה שרצתה לצלם אותה ברחוב, היא נלחצה.
    לפני כשנה היו לה "טיקים" בפנים, בעיקר בעת אכילה או "מחשבות". וזה נעלם לבד.

    לאחרונה, היא התחילה להתנשם בכבדות. התחילה בתדירות נמוכה, ואחרי כשבועיים,
    יכולה לקחת אויר כל כמה שניות כמו מי שיוצא מצלילה במים. נגיד בעת צפיה בטלויזיה.
    בלילה היא ישנה בסדר ואין בעיה. רופאת משפחה בדקה הריאות והכול נקי.
    זה כנראה קטע נפשי אולי "טיקים" בצורת נשימות כבדות ותכופות. כך הבנו מהרופאה,
    אולם ביומיים האחרונים, יש לה קטעים של הנשימות האלה כל כמה שניות והגוף ממש
    מתעוות, כאילו מתקמר לצורך הנשימה.

    אני ואשתי הורים טובים לילדה ואוהבים מאד. אין סיבה נראית לעין.
    אשתי אומרת שזה יעבור אבל אני רואה שהילדה ממש סובלת (אולי בלי להרגיש)
    ולכן אני בלחץ ואובד עצות.
    האם ניתן לקבל כיוון או הפנייה לגבי איבחון וטיפול בנושא??? בתודה מראש.
    דורון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה

    סמדר ריינר
    27/12/2009

    שלום דורון,
    יכול להיות שמה שאתה מתאר הוא סוג של התקפי חרדה. כדאי לכם לפנות למטפל שעובד בגישה קוגניטיבית התנהגותית באזור מגוריכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו