ילדה ניסגרת נפשית

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילדה ניסגרת נפשית
    אפי
    27/12/2009

    שלום אני אבא לילדה בת 5.5 שלישית בין ארבעת אחיותיה. אחריה יש פעוטה בת 1.4.
    מבחינה חברתית מקובלת ואהובה מאוד ומבוקשת לשעות אחה"צ. הבעיה שלה שהיא ללא סיבה נראית פשוט מסתגרת וננעלת ואין אפשרות לדבר איתה. לדוגמא ביום שישי באו הדודים וניסו לדבר איתה לשאול לשלומה והיא פתאום נסגרה לקחתי אותה לחדר ניסיתי לדובב והיא רק בכתה ואמרה שאף אחד לא פגע בה. רק כעבור שעה שאמא שקחה אותה לישון ודובבה אותה אמרה שלא היה לה נעים שכולם שואלים אותה לשלומה?!

    בנוסף היא אינה מתמידה בחוגים מאוד רוצה מתחילה ולאחר מס' שיעורים קצר מפסיקה.

    למרום המקובלות החברתית כאשר היא מגיעה לימי הולדת אינה משתתפת ונצמדת להורים בגן הגננת אומרת שהיא משתתפת יפה בכל אבל שהגיעה מופע חנוכה היא לא השתתפה כלל אלא ישבה על האימא.
    קונים לא בגדים יפים ולאחר כחודש נמאס לה מהם ואומרת שאין לה בגדים ללכת לגן ולא רוצה ללכת לגן.
    אנחנו דואגים שתיפגה בלימודים בכיתה א' בשנה הבאה נבקש עצה מה לעשות או למי מתאים לפנות.
    בתודה אפי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילדה ניסגרת נפשית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדה נסגרת נפשית

    סמדר ריינר
    27/12/2009

    שלום אפי,
    נשמע לי שאתם קצת לוחצים על הילדה. היא בסך הכל בת 5.5, היא עדיין לא חייבת להתמיד בחוגים ומותר לה להתבייש במסיבות ולא להיות נחמדה לכולם כל הזמן בלי סיבה מיוחדת.
    כך שאני לא חושבת שיש בעיה עם הילדה, אבל אולי אתם זקוקים לסיוע סביב לעשות טוב יותר את ההפרדה מתי לדאוג, מתי ללחוץ ומתי אפשר להניח.
    אם אתם מעוניינים, אולי כדאי שתפנו להדרכת הורים במקום מגוריכם. אתם יכולים באופן פרטי אצל פסיכולוג אופסיכותרפיסט שעובד עם ילדים, או בשירות הציבורי, במכון להתפתחות הילד דרך קופת החולים שלכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    אפי
    27/12/2009

    ראשית כל תודה על התיחסותך.
    כאשר קראנו את תשובתך הבנו כי אנו משווים אותה לאחיותיה הגדולות, וכאן כנראה הטעות.
    ועל זה נאמר במקורות:"חנוך לנער על פי דרכו" - כל ילד הוא עולם אחר
    תודה אפי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה:-) שמחתי לעזור

    סמדר ריינר
    27/12/2009

    ונשמע לי שעשיתם עבודה יפה עם עצמכם. בהצלחה:-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו