מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- פינת חשיבה...אייל27/12/2009
אני אבא למיכל המתוקה (שנה וחצי). לפני מספר ימים כשמיכל הייתה אלימה כלפי תינוקת בביתנו הרמתי אותה לפינה בסלון ואז שמתי לב שהיא מאוד נסערת ולא זזה ממיקומה, שלדעתי מאוד לא טבעי לילדה בגילה. לאחר בירור הבנתי כי המטפלת נוהגת לשים אותה בפינת החדר על כיסא לחשיבה לאחר התנהגות אלימה. לפי דעתי והרגשתי היא עושה זאת כמה חודשים.
לאחר בדיקה בארכיון הפורום הבנתי כי הדעות חלוקות אך נוטות להנגדות לענישה זו.
1.האם היא לא צעירה מידי? 2.האם זה גובל בהתעללות מצד המטפלת בגלל הגיל? 3.האם יש חוקים/תקנות בנושא במחלקת חינוך בעירייה/משרד החינוך? 4. והאם מומלץ להעביר אותה למעון אחר בגישותיו החינוכיות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פינת חשיבה
סמדר ריינר27/12/2009שלום אייל,
אני בהחלט מבינה את הזעזוע שלך. גם בעיני זו לא ענישה מתאימה באף גיל, ובטח לא בגיל הזה. אני לא יודעת להגיד לך לגבי התקנות במשרד החינוך או בעירייה, את זה ניתן אולי לברר במשרד החינוך או בעירייה. בכל אופן לפני שמקבלים החלטות משמעותיות, כדאי לברר האם יש עם לדבר בעניין במעון עצמו. כלומר אם המטפלת מתנהגת כך, אולי מתוך חוסר ידע והבנה שלה, מה העמדה של הגננת/מנהלת והאם אפשר להביע התנגדות לנוהג הזה ושהם יתחשבו בכך. אם אתה מרגיש שאין עם מי לדבר, אז הייתי שוקלת העברה של הילדה למקום אחר, תוך שיקול גם לגבי המחירים של מעבר כזה - הסתגלות מחודשת וכו'.
בכל אופן כל הכבוד לרגישות שגילית ולבירור שערכת.
אם זו התעללות או לא - זו שאלה מסובכת, כי יכול להיות שאין כאן כוונה להתעלל אבל התוצאה היא אכן חמורה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאכן אברר. תודה רבה על התגובה
אייל27/12/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
