ביישנות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ביישנות
    לאה
    28/12/2009

    שלום,
    בני בן 2.5 שנים, נמצא במסגרת גנית.
    הוא מאוד ביישן, מופנם ונצמד להוריו בעת שאנו יוצאים מחוץ לבית ופוגשים אנשים שאינו מכיר, או שרואה אותם לעיתים.
    כשפונים אליו הוא נסגר, אינו מישיר מבט וממש נחבא אל הכילים.
    אם אני איתו באיזה פעילות כמו שעת סיפור, ומציעים לו להשתתף, אז הוא נראה כאילו הוא מפוחד ולא מעז.
    בגן הוא יותר מעז, יותר משתתף אבל גם לא הרבה. במסיבת חנוכה שהייתי איתו הוא בחר להיצמד אלינו ולא להשתתף עם שאר הילדים (ובכלל שמתי לב שמעדיף יותר משחק עצמי מאשר עם ילדים).
    רציתי לדעת האם יש קשר בין התנהגותו זו לבין חוסר ביטחון עצמי. מה הסיבה לכך ואיך אני יכולה לשדל אותו יותר.
    כיום אני רק מציעה לו להשתתף ואם אינו רוצה, מניחה לו.

    תודה רבה
    לאה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ביישנות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביישנות

    סמדר ריינר
    28/12/2009

    שלום לאה,
    בנך עדיין מאוד קטן והוא זקוק לקצב שלו כדי להיפתח לאנישם ומצבים חדשים. אם בגן הוא משתלב בצורה תקינה, אין מה לדאוג אלא לאפשר לו את הקצב שלו. זה עוד מוקדם בגיל הזה לייחס לו ביטחון עצמי כזה או אחר. יותר הייתי רואה בזה קצב הסתגלות למצבים חדשים וזה טבעי ונורמלי בהחלט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו