מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- הבן שליאבאלה28/12/2009
בני בן 2 ו4 חודשים.
הוא עדיין לא משחק מה שנקרא משחק דמיון או חוויה כמו כן לעיתים הוא מדבר בלי הקשר לסיטואציה - חוזר על דברים שהוא שמע יום קודם או שבוע קודם. הוא גם לא משחק עם בני גילו למרות שעד גיל שנתיים הוא היה עם מטפלת ולא נחשף כמעו לילדים אחרים - הוא בן ראשון במשפחה והיה עם מטפלת על גיל שנתיים.
חוצמזה הוא מדבר תקין , יוצר קשר עין, משחק עם עצמו עום מבוגרים.
האם זה נורמלאי אצל יליד בגילו? אין לי שום נקודה להשוואה וזה מלחיץ..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאבאלה
נעמה סבג שמש28/12/2009שלום לך,
האם הילד היום הולך לגן? הוא בהחלט בגיל שצריך לחשוף אותו כמה שיותר להתקשרויות חברתיות.
יש ילדים בגילו המפותחים יותר ממה שתיארת, אך מהתיאור הקצר לא קיבלתי רושם שמשהו אינו תקין.
נכון להתייעץ גם עם האחראית על המסגרת בה הוא נמצא כרגע.(אני מבינה שזו אינה מטפלת).
אתה מוזמן לפרט לי יותר,
נעמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד פרטים
אבאלה28/12/2009הוא הולך לגן החל מספטמבר האחרון לפני זה היה עם מטפלת.
לגבי משחק עם אחרים הוא עדיין לא עושה את זה , למרות ששאר הילדים בגן כן. חלקם הגדול בגן משנה שעברה..
מה שמטריד אותי חוצמזה הוא העדר משחק חוויתי וכן חזרה על משפטים ששומע בבית - לא תמיד בהקשר המתאים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד פרטים 2
אבאלה28/12/2009הגננת אמרה שלעיתים הוא לא עונה שקוראים לו, גם בבית זה ככה בדרך כלל שהוא עסוק המשהו אחר.. זה יוצא דופן ? גם שאני שקוע במשהו אני לא עונה מייד..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצפייה בגן
נעמה סבג שמש28/12/2009היי,
הייתי מציעה לך להתייעץ עם הגננת הצופה בהתנהגותו באופן יומיומי ולקבל ממנה חוות דעת. אפשר גם לבקש צפייה של הפסיכולוגית של הגן.
שוב, על פניו לא נשמע שקיימת בעיה, אך שווה לבדוק.
בברכה,
נעמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד פרטים 2
אבאלה28/12/2009הגננת אמרה שלעיתים הוא לא עונה שקוראים לו, גם בבית זה ככה בדרך כלל שהוא עסוק המשהו אחר.. זה יוצא דופן ? גם שאני שקוע במשהו אני לא עונה מייד..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
