כשאבא עוזב את הבית

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • כשאבא עוזב את הבית
    סימה
    29/12/2009

    איך מסבירים לילדים בני 6 ו 3.5 שמאוד קשורים לאבא ורואים במשפחה כמשהו יציב ושמח שאבא עוזב את הבית וכנראה ההורים מתגרשים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כשאבא עוזב את הבית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כשאבא עוזב את הבית

    סמדר ריינר
    29/12/2009

    שלום סימה,
    רצוי אם אפשר שתעשו שיחה משותפת, שניכם עם הילדים, ותגידו להם שאבא ואמא לא מסתדרים, ולכן אבא עובר לגור בבית אחר. זה לא בגללם, ושניכם ממשיכים לאהוב אותם כמו קודם. כדאי להגיד גם באיזה אופן אבא יפגוש אותם ואם ישנו אצלו ומתי, ואז צריך להכיל את הכאב שלהם, התגובה אולי לא תבוא מייד, ויהיו כל מיני שאלות. זה קשה וקורע, אבל אין ברירה.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האבא לא מוכןלהודיע

    סימה
    30/12/2009

    האבא מעוניין להמשיך להגיע הבייתה בתדירות גבוהה להמשיך לשחק איתם, להשכיב אותם לישוןואז ללכת, מאחר ועדיין לא יהיו לו מגורים ראויים, הוא מעוניין לבצע את הכל בהדרגה, הוא לא מעוניין בכלל להודיע להם.
    אני מבחינתי לא רוצה זאת אך האם זה יותר נכון לילדים שקשורים אליו מאוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האבא לא מוכן להודיע

    סמדר ריינר
    30/12/2009

    שלום סימה,
    כנראה שהאבא בעצמו רוצה להתרגל לרעיון לאט. זה לא קל לשניכם. מה שאני הצעתי זה המצב האופטימלי, וזה מתאים אחרי ששניכם יחסית מעובדים עם העניין. החיים הם לא כמו בספרים:-) ולא הכל אופטימלי. יותר חשוב שתעשו את הדברים מתוך הסכמה ביניכם ולא שמישהו יעשה צעדים חד צדדיים. גם הדרגה זה בסדר כל עוד אתם משדרים מסר אחיד. תקחו בחשבון, שגם אם לא תדברו איתם - הם יקלטו שמשהו התשתנה. במקרה הטוב מבחינתם, אבל הפחות נוח מבחינתכם - הם ישאלו ואתם תצטרכו לענות להם - ואז רצוי כמובן לענות את האמת כי אחרת הם יאבדו בכם את האמון כשיתברר בהמשך שלא אמרתם אמת. במקרה הפחות טוב, הם יקלטו בחושים שלהם שאסור לדבר על זה, ויחששו בשקט בלי לשתף, מהעתיד.
    תעשו את שיקול שלכם.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האב אינו מוכן לעזוב את הבית

    סימה
    30/12/2009

    את אכן צודקת, האבא רוצה לעבור זאת בהדרגה מה שאינו טוב מבחינתי מאחר והוא זה שיזם את כל נושא הפרידה. מצד אחד אינו מעוניין להישאר עימי ומצד שני אינו עוזב,הוא אינו סגור על עצמו ככ וע"מ להקל על עצמו משליך זאת על הילדים למרות שאין לי ספק שהוא מעוניין בטובתם. מה בכל זאת נכון להגיד לילדים הרי בכל זאת אבא לא יישן בביתוזה לא משנה אם הוא יהיה איתם הרבה מה שאינו מקל עליי הרי אני זו שצריכה לעקל זאת מיידית ולא בהדרגה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האב אינו מוכן לעזוב את הבית

    סמדר ריינר
    30/12/2009

    שלום סימה,
    נשמע שיש פה מלכודת, כי מה שטוב להגיד לילדים זה את האמת אבל האבא לא מוכן שתגידי אותה. את יכולה להגיד להם כמובן בניגוד לדעתו, אבל לכך יהיו מחירים ובעצם לכל החלטה יהיו מחירים. את יכולה להגיד גם שאתם מנסים מצב של פרידה. מה שגם נכון, כי אף אחד לא באמת יודע עד כמה הדברים הם סופיים, וגם אם הפרידה תתברר כסופית בהמשך זה לא שקר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו