מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אמאל'ה! עזרה...אביטל29/12/2009
שלום רב!
ביתי בת השנה ותשע החלה בשבוע האחרון להיות במן קריזה שכזו שבה היא רוצה רק אבל רק אותי ומסרבת לללכת לבד בלי יד או על הידיים. היא בוכה כשאביה מקלח אותה או משחק איתה וקוראת לי כל הזמן!
היא לא מוכנה לשתך פעולה עם בעלי בכלום והיא בוכה וצורחת אמא אמא. אני בחלק מיהמים לא נמצאת בכדי להוציאה בבוקר למעון וכך גם בעלי ולכן בייביסיטר מוציאה אותה והיא בסדר עם זה וגם חלק מהפעמים היא לוקחת אותה לרבע שעה עד שאני מגיעה בסוף היום...
מה עושים??? הצילו היא פשוט דבוקה אלי בלי לוותר! קשה לי איתה כך ואני מתקשה שלא להיכנע לבכי שלה לבוא אלי ולא אל בעלי!
מה עושים???
זה חדש שזה ככה.... רק שכך הכל נופל עלי וזה גם הורס לבעלי...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדיין מחכה לתשובתכן!
אביטל31/12/2009בבקשה תענו לי...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה תענו לי.... אני באמת צריכה
אביטל02/01/2010הילדה לא מוכנה שאבא שלה יקלח אותה וממש קשה לי תעזרו לי!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה
סמדר ריינר02/01/2010שלום אביטל,
קשה מאוד להתייחס לפנייתך, כיוון שלא ברור מדוע הילדה נרתעת מאביה. את מספרת שהיא נרתעת מאביה ולא מאנשים זרים, אם הבנתי נכון, מהבייביסיטר היא לא נרתעת. קצת לא נעים לי להעלות שאלה כזו, אבל האם ייתכן שמשהו קרה לה כשהייתה אם אבא ולכן היא חוששת? עד שלא תבררי את זה, קשה מאוד לדעת מה לענות לך. לכל דבר יש סיבה, ועד שלא מבררים אותה לעומק, אין פתרונות קסם, לצערי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
