מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ילד נושך,צובט ומרביץאמא מודאגת30/12/2009
הבן שלי (בן 3.7) הוא ילד חכם ומנהיג בגן (הוא במסגרת חינוכית מגיל מספר חודשים), ויש לו אח בן 7 חודשים. מתחילת השנה אני שומעת תלונות שהוא מרביץ, אך בחודש- חודשיים האחרונים כמעט כל שבוע מתקשרים אליי מהגן כדי לדווח לי שהוא נשך, צבט, הרביץ וחטף מידו של.. העניין הוא שהתחלתי לשמוע גם שיש הורים שהילדים שלהם חוטפים מכות ממנו מתלוננים וכועסים מאוד על התנהגותו. אני מצד אחד מבינה מאוד את הכעס שלהם אך מצד שני גם לי זה מאוד קשה עם ההתנהגות הזו. אני לא יודעת למה הוא מתנהג בצורה הזאת. לפי הגננת הוא לא יודע לבקש. חשוב לי לציין שההתנהגות הזו היא רק בגן אך בבית או במפגשים עם חבריו יש דחיפות אך לעולם הוא לא מגיע לנשיכות או צביטות. אך בגן אם ילד ישב במקומו אזי צביטה, אם אחר הרס לו את הבית שהוא בנה מקוביות..אזי נשיכה, ואם ילדה לא נתנה לו את הכפית שיש לה ביד אזי הוא חוטף.לאחרונה התחלתי להעניש אותו בבית על התנהגות בגן האם זה נכון לעשות זאת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאמא שלום
נעמה סבג שמש30/12/2009שלום לך,
נראה כי הדברים עליהם את מבליגה בבית ומקלה בהם ראש, מחמירים בגן
יש להגיב בחומרה על כל דחיפה ולו הקטנה ביותר, לך או לחבר.
עלייך להיות נוקשה עם הצבת הגבולות בבית וכשזה יקרה, את תראי שיפור משמעותי בגן.
האם יש משהו יוצא דופן שחווה הילד? האם את בהריון, או עברתם שינוי כלשהו?
ילד לא מרביץ בגן באופן אינטנסיבי שכזה אלא אם כן חווה שינוי או שמוותרים לו מאד בבית.
תחשבי על זה. אולי בכל זאת יש דברים בגו...
בהצלחה,
נעמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
