ילד נושך,צובט ומרביץ

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילד נושך,צובט ומרביץ
    אמא מודאגת
    30/12/2009

    הבן שלי (בן 3.7) הוא ילד חכם ומנהיג בגן (הוא במסגרת חינוכית מגיל מספר חודשים), ויש לו אח בן 7 חודשים. מתחילת השנה אני שומעת תלונות שהוא מרביץ, אך בחודש- חודשיים האחרונים כמעט כל שבוע מתקשרים אליי מהגן כדי לדווח לי שהוא נשך, צבט, הרביץ וחטף מידו של.. העניין הוא שהתחלתי לשמוע גם שיש הורים שהילדים שלהם חוטפים מכות ממנו מתלוננים וכועסים מאוד על התנהגותו. אני מצד אחד מבינה מאוד את הכעס שלהם אך מצד שני גם לי זה מאוד קשה עם ההתנהגות הזו. אני לא יודעת למה הוא מתנהג בצורה הזאת. לפי הגננת הוא לא יודע לבקש. חשוב לי לציין שההתנהגות הזו היא רק בגן אך בבית או במפגשים עם חבריו יש דחיפות אך לעולם הוא לא מגיע לנשיכות או צביטות. אך בגן אם ילד ישב במקומו אזי צביטה, אם אחר הרס לו את הבית שהוא בנה מקוביות..אזי נשיכה, ואם ילדה לא נתנה לו את הכפית שיש לה ביד אזי הוא חוטף.לאחרונה התחלתי להעניש אותו בבית על התנהגות בגן האם זה נכון לעשות זאת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד נושך,צובט ומרביץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאמא שלום

    נעמה סבג שמש
    30/12/2009

    שלום לך,

    נראה כי הדברים עליהם את מבליגה בבית ומקלה בהם ראש, מחמירים בגן

    יש להגיב בחומרה על כל דחיפה ולו הקטנה ביותר, לך או לחבר.

    עלייך להיות נוקשה עם הצבת הגבולות בבית וכשזה יקרה, את תראי שיפור משמעותי בגן.

    האם יש משהו יוצא דופן שחווה הילד? האם את בהריון, או עברתם שינוי כלשהו?

    ילד לא מרביץ בגן באופן אינטנסיבי שכזה אלא אם כן חווה שינוי או שמוותרים לו מאד בבית.

    תחשבי על זה. אולי בכל זאת יש דברים בגו...

    בהצלחה,

    נעמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו