חרדת נטישה בגיל 5?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • חרדת נטישה בגיל 5?
    אמא מודאגת
    30/12/2009

    בתי בת ה-5 התחילה לבכות כשאני עוזבת אותה בגן (אני נשארת מעט עד שהיא מוצאת תעסוקה ולפעמים עוזרת לה בציור לפני שאני עוזבת). פעם בשבוע היא מקבלת חוג התעמלות ושם היא גם בוכה ולא רוצה שאשאיר אותה לבד. עלי לציין שבקייטנה וגם מתחילת השנה לא בכתה בגן חובה, אלא רק השבוע.
    היא רגילה שאני האחת והיחידה שנמאצאת איתה ועם אחיה כל יום ובכל חופש (באופן חריג שלחתי אותה לקייטנת קיץ כדי שתתרגל לגן ).
    איך להתגבר על הבכי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדת נטישה בגיל 5?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדת נטישה

    סמדר ריינר
    30/12/2009

    שלום אמא מודאגת,
    לא בטוח שחייבים להתגבר על הבכי. הבכי מייצג מצוקה והתגברות עליו לא פתור בהכרח את המצוקה.
    זה בהחלט נשמע מוזר שזה קרה דווקא עכשיו ולא בתחילת השנה. לכן אולי כדאי לברר יותר לעומק - מה קרה השבוע. האם לפני כן נסעתם אתם ההורים לחופשה והילדים נשארו? האם קרה משהו בגן? יכול להיות שמשהו שקרה ערער את האמון והביטחון שלה מסיבה כלשהי, וכדאי לבבר מה הדבר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו