מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- צריכה עזרהיפעת31/12/2009
שלום, יש לי ילדה מדהימה שבפברואר תיהיה בת שנתיים, כרגע הילדה נמצאת עם חמותי שמטפלת בה בזמן שהותי בעבודה (חמותי עובדת כמטפלת בילדים מזה הרבה שנים). תמיד חשבנו להכניס את הילדה לגן בגיל שנתיים בערך ולאחרונה חשבנו להשאיר אותה עם חמותי עד ספטמבר 2010
ולהכניס את הילדה בתחילת השנה לגן. לאחרונה נודע לי שאני בהיריון בשעה טובה, ואני אלד בע"ה בערך באמצע/סוף אוגוסט . השאלה שלי היא האם בכל זאת להכניס את הילדה כבר השנה במרץ אפריל לגן (למרות שבגן שיש בו מקום פנוי אני לא אוכל לרשום אותה אליו גם שנה הבאה כיוון שהיא לא תתאים מבחינת הגיל ואז שנה הבאה היא תאלץ ללכת לגן אחר ), או שפשוט להמשיך להשאיר אותה אצל חמותי עד ספטמבר. העניין הוא שאני מפחדת שהלידה וההליכה לגן בזמן מקביל תהווה איזשהו "משבר" או קושי גדול יותר עבור הילדה. אני רוצה לציין שהילדה מפותחת יפה מאוד לגילה , היא גמולה מטיטולים כבר מגיל שנה וחמישה חודשים, היא מדברת נהדר מכירה את כל הצבעים ואת רוב הצורות, היא שרה ורוקדת ומבינה הכל, כך שמבחינת התפתחות אני לא רואה שחסר לה משהו, או שהיא מעוכבת מהבחינה הזו, בנוסף רציתי לציין שהילדה יוצאת לגינה מידי יום ונפגשת עם ילדים נוספים ואף משחקת איתם.
בבקשה תעזרו לי לקחת את ההחלטה הנכונה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כניסה לגן
סמדר ריינר31/12/2009שלום יפעת,
אם הילדה כבר משחקת עם ילדים אחרים, יכול להיות שאת צודקת שנכון להכניס אותה בפברואר לגן ושמשבר הלידה לא יהיה סמוך לכניסה לגן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
