צריכה עזרה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • צריכה עזרה
    יפעת
    31/12/2009

    שלום, יש לי ילדה מדהימה שבפברואר תיהיה בת שנתיים, כרגע הילדה נמצאת עם חמותי שמטפלת בה בזמן שהותי בעבודה (חמותי עובדת כמטפלת בילדים מזה הרבה שנים). תמיד חשבנו להכניס את הילדה לגן בגיל שנתיים בערך ולאחרונה חשבנו להשאיר אותה עם חמותי עד ספטמבר 2010
    ולהכניס את הילדה בתחילת השנה לגן. לאחרונה נודע לי שאני בהיריון בשעה טובה, ואני אלד בע"ה בערך באמצע/סוף אוגוסט . השאלה שלי היא האם בכל זאת להכניס את הילדה כבר השנה במרץ אפריל לגן (למרות שבגן שיש בו מקום פנוי אני לא אוכל לרשום אותה אליו גם שנה הבאה כיוון שהיא לא תתאים מבחינת הגיל ואז שנה הבאה היא תאלץ ללכת לגן אחר ), או שפשוט להמשיך להשאיר אותה אצל חמותי עד ספטמבר. העניין הוא שאני מפחדת שהלידה וההליכה לגן בזמן מקביל תהווה איזשהו "משבר" או קושי גדול יותר עבור הילדה. אני רוצה לציין שהילדה מפותחת יפה מאוד לגילה , היא גמולה מטיטולים כבר מגיל שנה וחמישה חודשים, היא מדברת נהדר מכירה את כל הצבעים ואת רוב הצורות, היא שרה ורוקדת ומבינה הכל, כך שמבחינת התפתחות אני לא רואה שחסר לה משהו, או שהיא מעוכבת מהבחינה הזו, בנוסף רציתי לציין שהילדה יוצאת לגינה מידי יום ונפגשת עם ילדים נוספים ואף משחקת איתם.
    בבקשה תעזרו לי לקחת את ההחלטה הנכונה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כניסה לגן

    סמדר ריינר
    31/12/2009

    שלום יפעת,
    אם הילדה כבר משחקת עם ילדים אחרים, יכול להיות שאת צודקת שנכון להכניס אותה בפברואר לגן ושמשבר הלידה לא יהיה סמוך לכניסה לגן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו