אני צריכה עצה, זה דחוף, אני נואשת!!

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • אני צריכה עצה, זה דחוף, אני נואשת!!
    דנה
    31/12/2009


    יש לי בעיה רצינית עם המיתבגרת, לפני כחמש שנים היתגרשתי ושני ילדי היו איתי, לפני כחצי שנה לאחר הסתות חמורות מצד גרוש שלי היא עברה לגור איתו
    בעיר רחוקה ממני כשעתיים נסיעה.
    כשלוש שנים לאחר גירושי נישאתי שוב לאדם נהדר, הגרוש לקח את זה קשה והתחיל להסית את הילדים בצורה חמורה, עד כדי כך שהבת שלי עברה אליו.
    אגב, היא לא עברה אליו לאחר מריבה או משהו כזה, פשוט במהלך החופש הגדול היא קיבלה שטיפת מוח ממנו וממשפחתו.
    עצוב לי מאוד שאני לא יכולה להיות לידה ברגעי ההיתבגרות שלה, היא גם הפכה להיות המגוננת שלו, המטפלת שלו, כי הוא תמיד בוכה לה שאני פירקתי את המשפחה,
    למרות שהוא בגד בי כל החיים, הוא לא הבין מאיפה החוצפה שלי לעזוב.

    כמו כן, הילד נישאר איתי, בן 9, וכעת מאז שהילדה אצלו הוא גם לא משלם את המזונות של הילד.
    אתמול הבת שלי היתקשרה אלי בכעס ואמרה לי: "בגללך אבא לא יקנה לי את מה שאני צריכה, בגלל שאת מיתעקשת על הזונות של אחי שבמילא יש לו פחות הוצאות ממני כמיתבגרת, אז בגללך אני סובלת" ביקשתי ממנו לא לערב אותה, אך הוא מישתמש בה כנשק נגדי.
    פניתי לעורך דין שהציע לי לקחת את הילדה בחזרה, כמו כן פניתי לפסיכולוגית לנוער, והיא הציעה לי לא להחזיר אותה בכח.
    אני אובדת עצות, אנא עזרתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסתה בגירושין

    סמדר ריינר
    31/12/2009

    שלום דנה,
    אין ספק שאת נמצאת בסיטואציה מכאיבה וקשה. אם את שואלת מה נכון מבחינה הצדק והמשפט - אז אולי העורך דין יכול לעזור לך. אם את רוצה לדעת מה נכון עבור הילדה מבחינה פסיכולוגית, אז הפסיכולוגית שפנית אליה, צודקת.
    אין טעם, ולדעתי גם לא יעזור לך לנסות להילחם פה. קשה מאוד להכריח נערה מתבגרת לחזור. ואם תברח בכל זאת לאבא שלה, אז מה תעשי? תזמיני משטרה? יעצרו אותו? יעצרו אותה? הרי זה לא עובד ככה.
    עם כל הצער והכאב, כל מה שאת יכולה לעשות כרגע הוא להמשיך לאהוב את ביתך מרחוק, ולא לרדת לרמה של הגרוש שלך, ובטח לא לרמה שלה, כי היא ילדה ואת אדם מבוגר, ויש לך אחריות לא לההחמיר את מצה מעבר למה שאביה מחמיר אותו.
    בעתיד, היא תוכל להבין מה עשית בשבילה היום ולהעריך את זה. גם אל תהיי כל כך בטוחה שעם אבא שלה היא הולכת להסתדר כל כך טוב. אבל מאוד כדאי שאת לא תהיה זו שתנסה להפריד שם, כי אז האש תופנה אלייך, תני לזמן לעשות את שלו, תהיי בשבילה באופן שאת יכולה. כשהיא מתקשרת אלייך ומדקלמת את דברי ההסתה - כל מה שאת יכולה להגיד לה - את הבת שלי ואני אוהבת אותך ללא תנאים ובכל מצב, ולגבי העניינים שלי ושל אבא שלך וענייני המזונות - על זה אני לא מדברת איתך זה עניין לאנשים מבוגרים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו