מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שינוי בהתנהגות של ילד בן חמשהורים מודאגים31/12/2009
שלום,
בחודש האחרון בננו בן החמש הפסיק לאכול דברים רבים שהיה אוכל בעבר והוא
כמעט ולא אוכל כלום באף ארוחה.
בנוסף, בשבועיים האחרונים ברח לו קקי מספר פעמים בגן ובבית לאחר שבמשך כשנתיים
היה גמול לחלוטין
מידי פעם הוא מציין שברצונו לקחת יום חופש מהגן ומצד שני כשאנו שואלים אותו
הוא מציין שכיף לו בגן ושמתייחסים אליו יפה.
הילד לא עבר שינוי כלשהו בחייו מאז הכניסה לגן בתחילת השנה.
מה עצתך בנושא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינוי בהתנהגות
סמדר ריינר31/12/2009שלום הורים מודאגים,
משהו כנראה כן קרה, סתם כך ילד לא משנה את ההתנהגות שלו בצורה כל כך קיצונית תוך חודש.זה יכול להיות משהו שאתם לא יודעים עליו.
לא תארתם כלום לגבי ההתנהגות שלו באופן כללי, האם הוא נראה שמח? ערני? חברותי? האם יש עוד שינויים?
תנסו לשאול את הילד בעדינות האם קרה לו משהו מפחיד או עצוב בזמן האחרון והוא חושש לספר?
אם אתם לא מצליחים לאתר את מקור הקושי, ייתכן שכדאי לפנות לטיפול ואבחון כדי להבין טוב יותר מה עובר עליו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמידע נוסף
הורים מודאגים02/01/2010באופן כללי הוא שמח וחברותי אך כשמגיעים לנושא האוכל הוא מתחיל להתבכיין.
ערכנו איתו שיחה היום ונראה שהוא לא אוהב ללכת לגן
הוא טוען שילד ספציפי מציק לו פעמים רבות לעיתים יחד עם ילד נוסף.
הוא גם קשור יותר לגננת המחליפה מאשר לגננת הקבועה.
המחליפה נותנת יותר חום ועידודים חיוביים בעוד שהקבועה יותר קרה ביחס שלה
כלפי הילדים.
קיבלנו את הרושם שהגננת הקבועה בגן שחוקה ומעדיפה לשחד את הילדים בממתקים
ובטלויזיה כדי שיתנו לה קצת שקט.
האם התנהגות כזאת יכולה להשפיע עליו כך? (ההתנהגות של הגננת היא מתחילת השנה כך
והשינוי בהתנהגות הילד הוא רק בחודש האחרון)
בנוסף, האם כדאי במצב כזה להעביר אותו גן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
סמדר ריינר02/01/2010שלום הורים מודאגים,
עצם ההתנהגות של הגננת אולי לא, אבל התוצאה העקיפה של שחיקת הגננת היא שהילדים לא מוחזקים כמו שצריך, ולכן יש ילדים שמציקים לו ואף אחד לא מטפל בזה. לפי מה שאתם אומרים הקושי שלו נובע מכך שהוא קורבן להצקות של ילדים. אם הבעיה הזו לא נפתרת וזה המקור היחיד לקושי שלו, אז כן, אולי עדיף לעבור גן. אבל קודם כל לנסות לפתור את בעיית ההצקות בגן, רק אם זה לא מצליח אז להעביר. תנסו גם לבדוק בדיוק מה קורה שם כשמציקים לו, מה הילדים האלה עושים. רצוי להגיע למצב שהילד מספר לכם דברים כאלה בצורה מפורטת. הילד צריך לדעת שאתם כתובת שלו כשקשה לו והוא אמור לספר לכם דברים כאלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
