שינוי בהתנהגות של ילד בן חמש

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • שינוי בהתנהגות של ילד בן חמש
    הורים מודאגים
    31/12/2009

    שלום,
    בחודש האחרון בננו בן החמש הפסיק לאכול דברים רבים שהיה אוכל בעבר והוא
    כמעט ולא אוכל כלום באף ארוחה.
    בנוסף, בשבועיים האחרונים ברח לו קקי מספר פעמים בגן ובבית לאחר שבמשך כשנתיים
    היה גמול לחלוטין
    מידי פעם הוא מציין שברצונו לקחת יום חופש מהגן ומצד שני כשאנו שואלים אותו
    הוא מציין שכיף לו בגן ושמתייחסים אליו יפה.
    הילד לא עבר שינוי כלשהו בחייו מאז הכניסה לגן בתחילת השנה.
    מה עצתך בנושא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינוי בהתנהגות

    סמדר ריינר
    31/12/2009

    שלום הורים מודאגים,
    משהו כנראה כן קרה, סתם כך ילד לא משנה את ההתנהגות שלו בצורה כל כך קיצונית תוך חודש.זה יכול להיות משהו שאתם לא יודעים עליו.
    לא תארתם כלום לגבי ההתנהגות שלו באופן כללי, האם הוא נראה שמח? ערני? חברותי? האם יש עוד שינויים?
    תנסו לשאול את הילד בעדינות האם קרה לו משהו מפחיד או עצוב בזמן האחרון והוא חושש לספר?
    אם אתם לא מצליחים לאתר את מקור הקושי, ייתכן שכדאי לפנות לטיפול ואבחון כדי להבין טוב יותר מה עובר עליו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מידע נוסף

    הורים מודאגים
    02/01/2010

    באופן כללי הוא שמח וחברותי אך כשמגיעים לנושא האוכל הוא מתחיל להתבכיין.
    ערכנו איתו שיחה היום ונראה שהוא לא אוהב ללכת לגן
    הוא טוען שילד ספציפי מציק לו פעמים רבות לעיתים יחד עם ילד נוסף.
    הוא גם קשור יותר לגננת המחליפה מאשר לגננת הקבועה.
    המחליפה נותנת יותר חום ועידודים חיוביים בעוד שהקבועה יותר קרה ביחס שלה
    כלפי הילדים.
    קיבלנו את הרושם שהגננת הקבועה בגן שחוקה ומעדיפה לשחד את הילדים בממתקים
    ובטלויזיה כדי שיתנו לה קצת שקט.
    האם התנהגות כזאת יכולה להשפיע עליו כך? (ההתנהגות של הגננת היא מתחילת השנה כך
    והשינוי בהתנהגות הילד הוא רק בחודש האחרון)
    בנוסף, האם כדאי במצב כזה להעביר אותו גן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    סמדר ריינר
    02/01/2010

    שלום הורים מודאגים,
    עצם ההתנהגות של הגננת אולי לא, אבל התוצאה העקיפה של שחיקת הגננת היא שהילדים לא מוחזקים כמו שצריך, ולכן יש ילדים שמציקים לו ואף אחד לא מטפל בזה. לפי מה שאתם אומרים הקושי שלו נובע מכך שהוא קורבן להצקות של ילדים. אם הבעיה הזו לא נפתרת וזה המקור היחיד לקושי שלו, אז כן, אולי עדיף לעבור גן. אבל קודם כל לנסות לפתור את בעיית ההצקות בגן, רק אם זה לא מצליח אז להעביר. תנסו גם לבדוק בדיוק מה קורה שם כשמציקים לו, מה הילדים האלה עושים. רצוי להגיע למצב שהילד מספר לכם דברים כאלה בצורה מפורטת. הילד צריך לדעת שאתם כתובת שלו כשקשה לו והוא אמור לספר לכם דברים כאלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו