ילדי הקט גונב

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילדי הקט גונב
    פרידה
    31/12/2009

    ילדי הבכור לאחרונה התחיל לגנוב דברים.
    היינו אצל חבר והוא ראה צעצוע שאהב , לקח והחביא אותו מתחת לחולצה. היינו הסופר ורצה סוכרייה , לאחר שלא הסכמתי החביא אותה מתחת לחולצה. ביקש להביא צעצוע לגן , לא הסכמתי כי זה צעצוע יקר מאוד , החביא אותו בתיק האוכל שלו. העונש שלי הוא לקחת לו דברים אשר חשובים לו ליום יומיים , כמו משחק שהוא אוהב , או לא לדעת במחשב יום שלם. נראה שהדבר כואב לו אך הוא שב ומבצע שוב את הפעולות הללו. ניסיתי לשוחח איתו מדוע הוא לוקח את הדברים ולהסביר לו שהדבר אסור ואף נחשב לגניבה, הוא מהנהן , מסכים , חוזר על כל מה שאמרתי , אך הוא בשלו. לאחרונה נתתי לו עונד לא לגעת בקלפים אהובים עליו יומיים. ביום השני הוא לקח בהחבא את הקלפים ...... כמובן שתפסתי אותו. שוחחנו ונראה כי הוא מבין את מעשיו.
    אינני יודעת אם הבעיה היא חוסר גבולות בבית חוסר תשומת לב. נראה לי יש בביתי את שני הדברים , תשומת לב וגבולות ברורים . אני לא יודעת מה לעשות. אינני רוצה גם להקשות ייתר על המידה כדי לא לשבור את אופיו ורוחו.
    הייתי רוצה לטפל בחוכה במצב , להיות לידו ולא להיכנס להיסטריה של עונשים .

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילדי הקט גונב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הוספת מידע להודעה

    פרידה
    31/12/2009

    שכחתי לציין כי ילדי הוא בן 4.5
    ועברנו גירשים לפני כשנתיים. אביו גר בחול ואנחנו בארץ, הקשר בינהם הוא יומי בטלפון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גניבות

    סמדר ריינר
    31/12/2009

    שלום פרידה,
    ילדים קטנים גונבים לפעמים כשהם מרגישים שאהבה או קשר שהיה להם נלקח מהם, ובאופן לא מודע הם רוצים "לגנוב" את זה בחזרה. למרות שאת עושה בודאי כמיטב יכולתך, ולמרות הקשר הטלפוני היום יומי עם אביו, ברור שזה לא אותו דבר. משהו חסר לו, הוא רואה ילדים אחרים משחקים עם אבא, הולכים איתו ברחוב וכואב לו, הוא כועס.
    את צודקת שאין טעם להיכנס להיסטריה של עונשים, ואת רואה בעצחמך שזה לא עוזר. זה אפילו מחמיר את הבעיה כי תחושת ההשפלה של הילד והחסר רק גוברת ועימה הכעס והרצון לנקום ולגנוב.
    כדאי שתדברי איתו על הכאב סביב זה שאבא לא איתכם. הוא זקוק להכרה בקושי. אולי יש לו שאלות שהוא התאפק עד עכשיו מלשאול לגבי המצב שלכם, והתייחסות לכאב שלו תפתח את הדלת אצלו בלב והוא יוכל לשאול ולבטא את עצמו בעניין הזה במקום לבטא את הכאב על ידי גניבות, אולי יוכל לעשות זאת על ידי מילים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו