גננת מתערבת

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • גננת מתערבת
    גל
    01/01/2010

    הגננת של הבן שלנו, בגן מועצה לגילאי 3-4, נעזרה בסייעת נוספת על חשבון ההורים במהלך התקופה הראשונה של ההסתגלות לגן(הגן מונה 30 ילדים גמולים). כעת היא פנתה להורים וביקשה שימשיכו לממן סייעת עד לסוף השנה, כך היא תוכל להגיע לצרכיו הנפשיים של כל ילד, לבנות לו בטחון עצמי וכיו"ב, ולא היא תדאג לצרכים הפיסיים והבטחוניים בלבד. האם זה נכון שגננות אחרות בגנים שעובדים עפ"י תקן משרד החינוך, דואגות לצרכים בסיסיים בלבד, בייביסיטר בלבד כלשונה ?
    דבר נוסף האם ילדים שהוריהם לא ישלמו בגלל בעיות תקציב וכו' עלולים להפגע מיחס לא מועדף מצד הגננת, מצד הורים שמרגישים שהם מסבסדים אחרים..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גננת מתערבת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גננת בגן מועצה

    סמדר ריינר
    01/01/2010

    שלום גל,
    השאלה ששאלת היא לא בדיוק שאלה פסיכולוגית, ומתאימה אולי לפורום אחר ברשת. עם זאת אני יכולה לומר לך שבודאי שגננות אחרות אינן בייבי סיטר אלא הן גם מעבירות תכנים חינוכיים והעשרה וכו'. בכל זאת אני מניחה שהגננת שלכם צודקת בכך שסייעת נוספת זה מצב עדיף בהרבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו