דמיון מפותח (מדי) אצל ביתי בת ה 3.5

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • דמיון מפותח (מדי) אצל ביתי בת ה 3.5
    אבי
    01/01/2010

    שלום רב,
    יש לי בת בת 3.5 ויש לה דמיון מפותח מאוד.
    לעיתים אנו שומעים אותה מדברת עם הבובות וצוחקת ממה שהן כביכול עונות לה.
    הגננת לקחה אותנו לשיחה ואמרה לנו שלדעתה יכול להיות שהדמין שלה חורג מחוץ לנורמה לדוגמא:
    * היא אמרה שהיא נשרפת ורכב כיבוי אש יכבה את האש ואז היא הלכה מילד לילד ואמרה לו שהיא תשרוף אותו.
    * היא אמרה שהזאב יאכל את האוכל שלה
    * היא המציאה סיפור שהיא יצאה מהגן, שחתול שרט אותה, שהיא חזרה וששמו להבגן קרח על השריטה ושעכשיו הכל בסדר (דבר שלא היה ולא נברא)
    * היא מדברת על יער הפרחים ומכשפות.

    אני רוצה לציין שאין לנו כבלים ואנחנו מאוד מסננים לה את התכנים אבל אנחנו כן מרבים לרכוש לה ספרים ומספרים לה סיפורים רבים (יש לה מעל ל 100 ספרים).

    רציתי לדעת אם יש סיבה לדאגה ומה מומלץ לעשות.

    בברכה,
    אבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דמיון מפותח מדי

    סמדר ריינר
    02/01/2010

    שלום אבי,
    קשה עדיין לדעת בגיל הזה לפי התאור האם יש פה בעיה. ילדים בגיל הזה מתקשים לפעמים להבחין בין דמיון למציאות וזה לא אומר בהכרח שיש פה בעיה. יש לה קצת פחדים, וגם זה דבר נורמלי לגילה. חסר לי גם מידע איך היא משחקת עם ילדים אחרים ומשתפת אותם בעולמה, ואיך היא מתפקדת בשאר התחומים. גם לא ברור לי מהתאור האם היא כשהיא משחקת עם הבובות היא באמת שומעת שם קולות או שהיא יודעת בתוך תוכה שזה בדמיון.
    כך שלפי שנתונים שנתת, אני לא יכולה לתת תשובה חד משמעית.
    אם אתם חשים שיש משהו מוזר בהתנהגות שלה ואתם מודאגים אולי כדאי שתפנו בצורה מסודרת לאבחון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין קשר לדעתי

    רני
    02/01/2010

    נשים בדרך כלל מפותחות יותר בדמיון מגברים בגיל כזה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דמיון של ילדה בת 3.5

    ענת
    03/01/2010

    אבי שלום
    בתי בת 10 היום סובלת "מדמיונות" כאלה ואחרים, זה התחיל פחות או יותר בגיל 4 ומשהו, בדברים קטנים ואפילו מצחיקים, היינו אומרים לגננת שלה או אפילו לאמהות של חברים שלה שהיא הצליחה לעבוד עליהן, היום זה כבר חמור יותר ומגיע למקרים מאוד קיצוניים שכבר הנהלה בית הספר מעורבת. אני לא מנסה להפחיד אותך אבל שתהיה לך יד על הדופק כדי לא לאבד שליטה. וכן ללכת לבדוק למה זה קורה ומה עומד מאחורי ה"דמיונות" האלה, כן להיעזר באיש מקצוע שיודע איך לדבר עם הילדה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו