מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- קל וקשהאוקסנה02/01/2010
שלום. ילד שלי בן 3 שנים ו-4 חודשים. דברים פשוטים קשה לו ללמוד מדברים קשים. אם משחק קשה הוא ילמד מי פעם שניה. אם זה פשוט הוא לא רוצה ללמוד. מה לעשות? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קל וקשה
סמדר ריינר02/01/2010שלום אוקסנה,
לפי מה את קובעת מה קל ומה קשה? אוי מה שנראה לך קל לבן שלך זה קשה? אם תפרטי יותר דוגמאות יהיה קל יותר להתייחס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לכ' סמדר
אוקסנה02/01/2010לילד לא לקח הרבה זמן ללמוד: לספור מ 1- 10, 23 אותיות למדנו מהר, 8 סוגי צורות למדנו מהר,
20-25 חיות הו יודעה. אבל לתת אוכל לדובי או בובה זה קשה לא. (לא יודעה לעשות). לאכול לבד הוא לא יודעה. תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקל או קשה
סמדר ריינר02/01/2010אוקסנה שלום,
את מתארת שני תחומים שונים של יכולות. זה בכלל לא עניין של קל או קשה, אלא יכולות אחרות לגמרי. לאכול לבד או לתת אוכל לבובה זה מצריך גם יכולת מוטורית של מוטוריקה עדינה וגם האכלה בגיל הזה קשורה ריגשית בקשר, כשאת מאכילה אותו את נמצאת בקשר איתו, כשהוא אוכל לבד זה משהו אחר לגמרי.כשהוא משחק עם דובי הוא אמור לפתח סוג של קשר, במשחק כמובן, עם הדובי.
גם לא ברור לי לגבי נושא ההאכלה, כמו שאמרת אם הוא לא יודע או לא רוצה. להאכיל את הדובי הוא לא חייב, הוא יכול לשחק עם הדובי איך שבא לו. לאכול לבד, הוא כבר אמור להיות מסוגל. מה קורה אם את לא מאכילה אותו? הוא נשאר רעב? או שהוא לא אוכל באופן שאת היית רוצה? (מלכלך, לא מסיים הכל) נראה לי שאם תניחי לאכול לבד הוא יאכל בסוף, בדרך שלו אמנם, ואת תצטרכי לעשות ויתור, שלא הכל נעשה כמו שאת עושה, וכמו שאת רוצה, הוא זה הוא ואת זו את, וילדים בני 3 מלכלכים כשהם אוכלים, אוכלים לאט, אוכלים מעט לפעמים, אוכלים ביד וכו'. נראה לי שאם תניחי לזה, תיפתר הבעיה ויתברר שהיא לא קשורה לידע, אלא למערכת היחסים ביניכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על הסבר ברור ביותר.
אוקסנה02/01/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה:-)
סמדר ריינר02/01/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
