מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- איך מטפלים בבעיהאורלי05/01/2010
אני ובן זוגי התגרשנו לפני שנה וחצי ,בתי בת השמונה וחצי אמרה לי כאשר שוחחנו
שהיא רוצה למות ???????????ילדה בת שמונה וחצי מוציאה מילה כזאת ...............מה עושיים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך מטפלים בבעיה
סמדר ריינר05/01/2010שלום אורלי,
קודם כל כדאי לשוחח איתה, ולהבין מה מציק לה בדיוק, ולפי זה לראות איך מתקדמים. העובדה שהתגרשתם היא בפני עצמה לא סיבה שמתארת את כל המצב. האם הגירושים קשים? האם הילדה נמצאת בליבו של סכסוך והסתה? האם יש סיבה אחרת? קודם כל חשוב להבין את תמונה במלואה, ואז אפשר להחליט האם כדאי לפנות לטיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
אליהו16/01/2010הגירושין עברו בלי יותר מדי אינטריגות ,אני בתי ואחות עברנו לגור אצל אבי ,לאחר הגירושין .
בתי ילדה קצת מופנמת לא יותר מידי מדבר ,אולי לאחרונה יותר !!!
האבא ואני דואגים שהם ידברו לפחות פעם ביום כדי לספר ולהתעדכן מה עובר אלינו בחיינו ,יש מפגש פעם בשבןעיים ,הם הולכות לאבא שגר עם חברתו והבן של החברה יחד ,יש להן חדר משלהן
סה"כ הן מספרות שהחברה מתנהגת אלהן יפה מאוד .
עברנו לגור אצל אבי בבת ים ,בנותיי המשיכו להתנהל בבית הספר בחולון איפה שגרנו בעבר ,את הדירה שלנו השכרתי לזמן קצוב ,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
סמדר ריינר16/01/2010שלום אורלי,
תודה על ההרחבה, אך עדיין לא ברור לי מדוע הילדה אומרת שהיא רוצה למות. מה כל כך נורא עבורה? האם ניסית לשאול אותה? מה היא עונה כשושאלים אותה? באיזה סיטואציות היא אומרת את הדבר הזה? תוך כדי מריבות? אחרי תסכול מסויים כשמשהו לא הולך לה? חשוב להבין יותר את עולמה לפני שמסיקים מסקנות. אם היא זו שמקשרת בין התחושה הזו לגירושין, צריך להבין יותר טוב, יחד איתה בכל זאת למה? מה המחשבות שלה בעקבות הגירושין שגורמות לה לכזה ייאוש? מה נראה לה כל כך שחור במצב החדש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
