איך מטפלים בבעיה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • איך מטפלים בבעיה
    אורלי
    05/01/2010

    אני ובן זוגי התגרשנו לפני שנה וחצי ,בתי בת השמונה וחצי אמרה לי כאשר שוחחנו
    שהיא רוצה למות ???????????ילדה בת שמונה וחצי מוציאה מילה כזאת ...............מה עושיים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך מטפלים בבעיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך מטפלים בבעיה

    סמדר ריינר
    05/01/2010

    שלום אורלי,
    קודם כל כדאי לשוחח איתה, ולהבין מה מציק לה בדיוק, ולפי זה לראות איך מתקדמים. העובדה שהתגרשתם היא בפני עצמה לא סיבה שמתארת את כל המצב. האם הגירושים קשים? האם הילדה נמצאת בליבו של סכסוך והסתה? האם יש סיבה אחרת? קודם כל חשוב להבין את תמונה במלואה, ואז אפשר להחליט האם כדאי לפנות לטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    אליהו
    16/01/2010

    הגירושין עברו בלי יותר מדי אינטריגות ,אני בתי ואחות עברנו לגור אצל אבי ,לאחר הגירושין .
    בתי ילדה קצת מופנמת לא יותר מידי מדבר ,אולי לאחרונה יותר !!!
    האבא ואני דואגים שהם ידברו לפחות פעם ביום כדי לספר ולהתעדכן מה עובר אלינו בחיינו ,יש מפגש פעם בשבןעיים ,הם הולכות לאבא שגר עם חברתו והבן של החברה יחד ,יש להן חדר משלהן
    סה"כ הן מספרות שהחברה מתנהגת אלהן יפה מאוד .
    עברנו לגור אצל אבי בבת ים ,בנותיי המשיכו להתנהל בבית הספר בחולון איפה שגרנו בעבר ,את הדירה שלנו השכרתי לזמן קצוב ,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    סמדר ריינר
    16/01/2010

    שלום אורלי,
    תודה על ההרחבה, אך עדיין לא ברור לי מדוע הילדה אומרת שהיא רוצה למות. מה כל כך נורא עבורה? האם ניסית לשאול אותה? מה היא עונה כשושאלים אותה? באיזה סיטואציות היא אומרת את הדבר הזה? תוך כדי מריבות? אחרי תסכול מסויים כשמשהו לא הולך לה? חשוב להבין יותר את עולמה לפני שמסיקים מסקנות. אם היא זו שמקשרת בין התחושה הזו לגירושין, צריך להבין יותר טוב, יחד איתה בכל זאת למה? מה המחשבות שלה בעקבות הגירושין שגורמות לה לכזה ייאוש? מה נראה לה כל כך שחור במצב החדש?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו