הרס דברים בבית

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • הרס דברים בבית
    שון
    06/01/2010

    שלום, בני בן 7 וחצי ילד מדהים חכם באופן יוצא דופן אך נוטה לפעמים להרוס דברים בבית מה שהכי הדאיג אותי הוא שלפני כיומיים שכחתי את הטלפון האלחוטי במקלחת ובני הביא לי אותי רטוב ואז אמרתי אויש שכחתי את הטלפון במקלחת ניגבתי אותו והוא פעל ואתמול שוב השארתי את הטלפון במקלחת ושוב בני הביא לי אותו רטוב זה היה לי מוזר שפעמיים באותו שבוע הטלפון נרטב ודווקא הוא זה שמוצא אותו רטוב מה גם שהנחתי את הטלפון על הפח והוא לא יכל לקפוץ לניאגרה ולהירטב אז כעסתי עליו ושאלתי אותו למה הוא עושה אז זה למה הוא הרטיב את הטלפון? בהתחלה הוא הכחיש אך הרגשתי שזה הוא וזה מאוד פגע בי אחרי מסע שכנועים וכעסים הוא הסכים לכתוב על דף למה עשה זאת והוא כתב כך: רציתי שאמא תחשוב שהיא לא אחראית. מה זה אומר?? האם זה חמור ?? למה שילד אהוב שעטוף בהמון אהבה והשקעה שטוען שאני האמא הכי טובה בעולם ושומר עליי כל הזמן יתנהג ככה ולמה הוא רוצה שאני אחשוב שאני לא אחראית???


    בעבר הוא הרס לאחיו את המגן מזרן ולקחתי לו כסף מהקופה כדי שיעריך את הדברים אבל זה לא הפריע לו כל כך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרס דברים בבית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרס דברים בבית

    סמדר ריינר
    06/01/2010

    שלום שון,
    אני לא מספיק מכירה אתכם, ולכן אני יכולה רק לשער. אני כמובן לא יכולה לדעת בדיוק מה זה אומר. אבל אני חושבת שאת מבינה נכון, שזה אומר משהו שקשור למצוקה של הילד, ושהוא אכן מנסה להגיד משהו. עונשים לא יעזרו, כפי שראית בעצמך. משהו במעשים של הילד נראה לי קשור לענייני שמירה והגנה. (הוא הורס את המגן מזרן, כלומר משהו שאמור להגן על מזרן, והוא מצא את הטלפון שאת שכחת, כלומר במידה מסויימת לא שמרת על הטלפון מספיק בעיניו) ולכן נראה לי שאולי הוא מנסה להגיד משהו על ענייני הגנה ושמירה.
    תנסי להמשיך ולשאול אותו, אם אפשר בשקט, ובלי כעס, האם הוא חושב שיש עוד דברים שאת לא אחראית בהם חוץ המטלפון, או שלא שמרת על משהו מספיק טוב לדעתו.
    יכול להיות שהתשובה לא תהיה נעימה, אבל בינתיים גילית אומץ רב כששאלת אותו, אומנם התשובה קצת הלחיצה אותך, אבל עדיף לדעת את האמת עכשיו, מאשר מאוחר יותר.
    ואל תשכחי, שגם אם את עושה טעויות או שקשה לילד שלך לפעמים, זה לא אומר שאת אמא לא טובה, אלא שכולנו אנושיים, לפעמים מצליחים יותר ולפעמים פחות.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על עזרה לכ' סמדר ריינר

    אוקסנה
    06/01/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו