ילדה שתלטנית בת 6

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילדה שתלטנית בת 6
    מיכל
    06/01/2010

    שלום רב,
    יש לי 2 בנות ,אחת בת 9 והשנייה בת 6 -גרות באותו חדר וכל הזמן רבות. הגדולה שלי דואגת לקטנה (לוקחת אותה מהגן, נותנת לה לאכול ודואגת לצרכיה עד שאנחנו חוזרים מהעבודה בסביבות 17:00) . הקטנה שלי מציקה לאחותה ורבה איתה על כל דבר, דורשת ממנה שתיקח לה את המעיל והתיק בדרך הביתה ולא מתחשבת בכלל ברצונות של הגדולה. הגדולה כל הזמן מוותרת ומגיעה למצב של חוסר אונים וחוסר רצון לשמור עליה. הן רבות כל היום ובדר"כ זה בגלל הקטנה. ניסינו עונשים, ניסינו שיחות אבל ,היא מקשיבה ומבינה ותוך 2 שניות הכל נשכח... אני חושבת לרשום אותה לצהרון כי אולי הן נמצאות יותר מידי ביחד אבל לא יודעת אם זו התשובה. מה עוד אפשר לעשות ואיך להתנהג כי אנחנו חסרי אונים ומגיעים למצב שממש לא נעים להיות בחברתה . מן הראוי לציין שכאשר הן בחברת אנשים או כל אחת בנפרד הן פשוט מקסימות. ממתינה לתשובה מהירה... תודה.























    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילדה שתלטנית בת 6

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדה שתלטנית בת 6

    סמדר ריינר
    06/01/2010

    שלום מיכל,
    נראה לי שיש לכם דרישות מוגזמות משתי הבנות שלכם. זו דרישה קשה מאוד מילדה בת 9 לדאוג לאחותה לבד כל יום כל השעות האלה. מה עם שיעורי הבית שלה? חברות? חוגים? מנוחה ופנאי?
    והקטנה מצידה צריכה דמות של בן אדם בוגר שיחזיק אותה כמו שצריך ויעניק לה חום וגבולות.
    אנא מכם, מצאו סידור אחר, בהקדם. גם לקטנה וגם לגדולה שזקוקה בגילה עדיין לנוכחות של מבוגר בשעות האלה, לא טוב שתישאר כל הזמן הזה לבד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו