מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- כעסים של ילד בן 6Hila06/01/2010
שלום, בני בן שש וחצי, בכיתה א', לאחרונה יש בינינו הרבה עימותים, הוא לא עושה מה שאני מבקשת, תמיד אני צריכה לחזור על עצמי ולכעוס, התגובות שלו הם עם כעס והרבה עצבים,
לפעמים גם "בורחת" לו איזו בעיתה או מילה לא נעימה.. אני לא מצליחה להבין ממה זה נובע, אני אשמח לקבל כלים שאוכל להתמודד איתם, אני לא חושבת שעונשים פותרים את הבעיות.
דבר נוסף, יש לי בן נוסף בן- שלוש וחצי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כעסים של ילד בן 6
סמדר ריינר06/01/2010שלום הילה,
אנא הוסיפי עוד פרטים - איזה דברים שאת מבקשת הוא לא עושה, איפה אבא שלו בתמונה, ממתי זה "לאחרונה"? האם זה לאחר טריגר מסויים? וכו'.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכעסים של ילד בן 6
Hila07/01/2010סמדר בוקר טוב, אבא שלו בתמונה בדיוק כמוני, שנינו מתוסכלים מהמצב באותה מידה. מדובר בבקשות כמו: הכנת שיעורי בית, לשבת לאכול וכו', בדברים יום יומיים..
אני חושבת שרב התגובות/הכעסים קורים בשעות אחה"צ/ערב כשהוא עייף או כשהוא לא מרוצה ממשהו (לא הסכמנו על אותו דבר, כשהוא מפסיד במשחק). אני מקוה שהצלחתי להבהיר יותר את הנקודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכעסים של ילד בן 6
סמדר ריינר07/01/2010שלום הילה,
עדיין התאור כלי מדי עבורי, אני אשתדל לענות כמיטב יכולתי. קודם כל רצוי להחליט על מה מהתעקשים ועל מה לא, כדי לצמצם את החיכוך והמריבות למינימום הכרחי.
אם את מבינה שהילד עייף, אז בודאי שמיותר להתרשם מהכעס שלו, אפשר להגיד לו משהו כמו - עכישו אתה ממש עייף ומעצבן לך, בוא נעזוב את זה עכשיו ונרגע.
ככלל כדאי להכין שיעורים בשעות שהוא יותר עירני, שעות הצהריים. גם על אוכל לא חייבים להתעקש - אנחנו רעבים, אנחנו אוכלים עכשיו, מי שרעב מצטרף עכשיו, מי שלא יצטרך להמתין לארוחה הבאה/או שנכין לו אחר כך , לפני הנוהגים אצלכם בבית.
ילד שמתעצבן כשהוא מפסיד במשחק, בגיל 6 זה מאוד טבעי, אפשר להגיד לו שזה מרגיז להפסיד, לנחם אותו, להרגיע אותו, ואחר כך לחשוב ביחד איתו, כשהוא כבר רגוע, איך עוד אפשר להגיב. אוי לנסות עוד תור, אולי ללמוד ולהפיק לקחים מההפסד וללמוד טריקים איך לנצח פעם הבאה, ולפעמים גם אבא ואמא מפסידים, ואחר כך מנצחים עוד פעם בפעם אחרת (אפשר גם קצת לצחוק מזה).
בקיצור צריך לקבל בהבנה שלא תמיד מתאים לילד סדר היום שנאחנו מכתיבים לו, כדאי לראות איך להתגמש איתו, ללוות במילים את הקושי שלו, ולהישאר עיקביים במה שנראה לנו חשוב וקריטי.
אם את רוצה לפרט יותר כדי שאוכל לסייע בצורה יותר ספציפית, אנא עשי זאת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
