התנהגות כעוסה אצל ילד בן שלוש

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • התנהגות כעוסה אצל ילד בן שלוש
    מיכל
    06/01/2010

    לפני 3 חודשים נולד לאופק בן ה- 3 אח חדש. בהתחלה הכל היה בסדר לאחר מספר ימים אופק שינה את התנהגותו. לא כלפי יובל אחיו אלא באופן כללי. הוא עושה "דווקא" ובוכה באופן היסטרי, בלילות הוא קם בבכי וקורא לי לבוא להרים אותו על הידיים. בנוסף לכל זה הוא ניהיה מאוד אלים במיוחד כלפי. אני מענישה אותו אך זה לא עוזר, מחבקת כשצריך ומנסה "לרכך" אותוולבסוף הוא נרגע ולאחר כמה זמן בנושא אחר לגמרי שוב חוזר חלילה. אני מאוד מודאגת. האם זה קשור באמת לאח החדש או שאני צריכה לבדוק סיבות אחרות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אח חדש

    נעמה סבג שמש
    06/01/2010

    מיכל שלום,

    מה שאת מתארת נשמע כמו קשר בהחלט ישיר להולדת האח. האם עשיתם עבודת הכנה מתאימה?
    גם אם כן, תגובות אלה הן אופייניות.
    הוא כועס עלייך ומעניש אותך בגלל האהבה החדשה שלך שכביכול גוזל אותו ממך.
    לגבי אלימות ואגרסיביות, אל תבליגי אך היכן שניתן, עגלי פינות.
    הקפידי על זמן איכות שלו ושלך, לבד.

    את מוזמנת לקרוא באתר זה או באתר שלי מאמרים בנושא. כמו כן ישנם גם כתבות אליהם התראיינתי ב"מהתקשורת" שתוכלי לקרוא באתר שלי.
    מקווה שזה יעזור.

    סבלנות. נשמי עמוק.בסופו של דבר זה משתלם ועשית עבורו דבר נפלא.

    בברכה,

    נעמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו