אובדת עצות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • אובדת עצות
    רוית
    06/01/2010

    שלום רב,
    אני די חסרת אונים לאור המצב בו אני נמצאת היום. בתי עלתה לכיתה א' (לבית ספר חדש בלי חברים). ילדה מאוד שמחה ותוססת ובמהלך ה- 3 חודשים מתחילת השנה זכינו מהמורה להערות כגון: לא שקטה על הכסא, משחקת עם הידיים, מסתובבת אחורנית, לא מקשיבה ולכן חזרתי על ההוראות שוב (עלי לציין שאין לילדה בעיות קליטת חומר לימודי והיא לא אלימה!). המורה טוענת שקיימת בעיה, ושנבדוק את נושא קשב וריכוז. בנוסף יש לבתנו טבלת מייצב התנהגות מטעם המורה. בכל שעה המורה שמלמדת מסמנת סמיילי שמח לשעור בו רותם התנהגה יפה. בימים האחרונים היא מתקשה ויש לה שיעור אחד לפחות עם סמיילי לא עצוב ולא שמח ביניים ובו רשומה הערה מהמורה עבורינו (לא מקשיבה, משחקת ולכן לא מקשיבה).
    אני מדברת על הילדה ובהחלט משבחת אותה על רוב שעות היום בו היא לומדת ומתנהגת כפי שצריך בכיתה ואני מבקשת ממנה להשתדל לא לחזור על מעשיה . אני לא יודעת אם היא אכן סובלת מבעית קשב וריכוז (נעשה את האבחון בקרוב). מצד אחד אם אני לא אומר לה כלום על הסמיילי העצוב משמע אני מסכימה עם ההתנהגות, מצד שני אם זה לא בשליטתה?
    לא די בכך, לעיתים היא אומרת לי שהבנות לא רוצות לשתף אותה בהפסקה.
    אובדת עצות ממתינה לעזרתכן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אובדת עצות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אובדת עצות

    סמדר ריינר
    06/01/2010

    שלום רווית,
    צריך סבלנות ולראות מה יעלה באבחון. באופן עקרוני אני נגד סמיילי עצוב, אני לא חושבת שהוא עוזר אלא רק מוריד את הביטחון. שיטת עיצוב התנהגות יעילה בעיני היא שיטה שמשתמשת בחיזוקים חיוביים בלבד. נסו לדבר על כך עם המורה או עם פסיכולוגית בית הספר.
    לגבי הנושא החברתי, אין לי מספיק נתונים כדי לענות לך. לא ברור לי אם כשהייתה בגן היו לה חברים או שהבעיה התחילה רק עכשיו, וממה הבעיה נובעת, כלומר איזה מיומנויות חברתיות היא לא מפעילה. האם לא יוזמת, האם לא משתפת, האם העובדה שהחוויה הכללית שלה בכיתה א' היא לא פשוטה משפיעה גם על הביטחון שלה בהפסקה, וכו'.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על עזרה לכ' סמדר ריינר

    אוקסנה
    06/01/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה, אוקסנה.

    סמדר ריינר
    06/01/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו